Daca ma uit in jurul meu, vad ca tot mai multi dintre prieteni si cunoscuti folosesc Revolut ca si card secundar. La fel ca si mine, ca sa nu foloseasca prea des cardul principal, cel unde stau majoritatea fondurilor, isi muta o anumita suma lunar pe Revolut si platesc de acolo diverse cheltuieli. In plus, este extrem de util in concedii, dupa cum v-a povestit Darius.
Cel putin la inceputuri, marile semne de intrebare pe care le ridica Revolut erau legate de „legimitatea” serviciilor oferite. Cum intre timp au primit si licenta bancara, tot mai multe persoane au capatat incredere in ei.
Mai mult decat atat, mai nou compania de finetch atrage si nume mari din industria de banking. Recent, fostul director financiar al Metro Bank a fost numit in functia de CFO al Revolut. David MacLean, va face pasul in cursul acestui an, dupa ce formalitatile de incheiere a contractului existent cu Metro vor fi finalizate. El va ocupa pozitia lasata libera de Peter O’Higgins, cel care a plecat recent, datorita unor posibile vulnerabilitati de securitate.
Stirea este extrem de interesanta nu doar pentru ca vedem un alt nume mare care se alatura echipei lui Nikolay Storonsky, ci si pentru ca el vine in momentul in care actualul lui angajator inregistreaza scaderi de profit sesizabile. In plus, in perioada urmatoare, Michael Sherwood, directorul european al lui Goldman Sach, va fi si el cooptat ca si director non-executiv al board-ului Revolut. Sa fie acesta semnalul unui declin al sistemului clasic bancar si trecerea catre fintech?
Puteti gasi toate articolele noastre despre Revolut, accesand acest link.
Sursa: siliconrepublic.com
Interesant! Deci sa continui sa folosesc REVOLUT-ul cu incredere. Nici nu intentionam altceva.
cumperi urmatorul pixel de pe el?
Nice…chiar suna interesant…ok…știam asta…il folosesc cu incredere peste tot, o singură dată am fost cam sceptic cu cardul meu Revolut si am crezut ca o sa-mi pierd încrederea in el,făcusem o plată la un comerciant de 105 ron, banii mi-au fost luați din cont,dar pe bon ce sa vezi …tranzacție nereușită…nu am mai luat produsul in ziua aia … asta e am zis ,tai cardul ,nu mai vreau sa aud de ei,a doua zi am primit un mesaj in aplicație, aveam banii in cont.
Nu cred ca o sa mai am probleme si dacă da se rezolvă. Asta am vrut să va zic,scuze dacă v-ați plictisit pana aici,nu mai bine,respect.