Cifrele au fost facute publice de catre compania mama Alphabet in timpul sedintei trimestriale pentru Q4 2024 iar o mare suma de bani vine dintr-un sector surpriza.
Platforma YouTube este disponibila pentru toata lumea in varianta gratuita, insa stim cu totii cat de frustranta poate fi experienta datorita volumului mare de reclame si a duratei acestora. Bineinteles prin intermediul unui abonament lunar sub forma lui YouTube Premium, toate aceste probleme pot disparea. Insa practica agresiva pe care YouTube o aplica pentru a te convinge sa-ti faci un abonament a enervat pe multi utilizatori, iar ideile nu au urmat sa apara. De la abonamente facute prin VPN in tari unde pretul este considerabil mai mic si pana la adblocekre si YouTube Vanced/Revanced, utilizatorii au apelat la diverse variante cu costuri cat mai reduse.
Ei bine, de anul trecut multi cu abonamente facute prin intermediul VPN s-au trezit cu ele anulate. Cei cu adblockere s-au trezit cu diverse probleme.
Numarul de abonamente noi nu a explodat, insa recordul a fost stabilit datorita alegerilor prezidentiale din Statele Unite. Conform CEO-ului Alphabet, Sundar Pichai, cei mai multi bani au venit din campaniile electorale ale republicanilor si democratilor, care aproape ca si-au dublat cheltuielile pe platforma comparativ cu anul 2020. Aproximativ 45 de milioane de americani au urmarit continut politic pe YouTube doar in ziua alegerilor.
Astfel, venitul din reclame a fost de 10.5 miliarde $, cu o crestere de 14% de la un an la altul.
Folosesc Brawe pt You Tube nu am reclamele