UPDATE 22.11.2022: eMAG mi-a confirmat azi că au implementat deja modificarea în sistem, iar eventualele cazuri în care comenzile sub 30 lei vin cu transport gratis sunt erori tehnice care vor fi remediate. Testat de mine mai devreme, confirm cu siguranță.
Sunt utilizator de abonament Genius de mai bine de un an, de dinainte de Black Friday 2021, mai exact. De atunci se pare că am salvat ceva bani, deși nu comand extrem de des de la ei și nu fac asta decât de pe eMAG, nu de la tazz sau Fashion Days.
Mai exact, aplicația spune că am reușit să economisesc 438,06 lei, din care puțin peste 400 sunt din costurile de transport. Mai ales de când am easybox la mine în sat, am ales să comand exclusiv acolo. Singurele excepții sunt produsele care nu pot fi livrate acolo, cum a fost monitorul acesta, prins la ofertă de Black Friday.
Practic, eu am comandat doar produse de strictă necesitate (cum ar fi gelul spumant Bioderma ABCDerm, pe care sunt obligat să îl folosesc, din cauze medicale) sau cele aflate la oferte irezistibile (cum au fost prosoapele acestea, la 10 lei). Prin urmare, nu pot spune că sunt vreun fanatic al comenzilor online, cum mai știu oameni de pe lângă mine, care comandă așa de toate: de la mâncare la televizoare. Cu toate acestea, în cele mai multe cazuri, nu am avut comenzi sub 50 lei…
Ei bine, iată că, deși nu am primit vreo informare oficială, am descoperit pe site-ul eMAG o modificare pe care abonații Genius o vor găsi cel puțin interesantă:
Livrare gratuită cu ridicarea personală a comenzii din easybox, pentru comenzile care conţin Produse eligibile pentru această modalitate de livrare in valoare de cel puțin 30 lei (TVA inclus), incepand cu data de 21.11.2022. ; Prin excepţie, pentru comenzile ce conţin Produse eligibile şi Produse care nu sunt eligibile pentru livrarea in easybox, vândute şi livrate de eMAG, Clientii vor putea alege exclusiv livrarea prin curier şi nu vor achita taxa de livrare aferenta, dacă comanda este de cel puțin 100 lei (TVA inclus) conform art. 5.1.1.
Practic, se încheie luna de miere pe care unii o aveau cu acest serviciu, pe care îl foloseau și pentru comenzi extrem de mici. Nu sunt sigur, nefiind încă o comunicare oficială, dacă au descoperit cei de la eMAG că le este prea puțin rentabil să ofere transportul gratis la orice fel de comandă sau dacă s-a terminat o perioadă de promoție în care focusul lor principal a fost atragerea de clienți și nu profitul. Aș înclina să cred că e un cumul între cele două…
Update: a venit și mailul de la eMAG.
Daniel Bis a zis
Da, incet incet se strange latul … pentru clienti.
Daca inainte aveai livrare gratuita in showroom, apoi au bagat taxa de procesare.
Daca inainte aveai livrare gratuita fara Genius fara limita, apoi de la 99 lei, apoi … doar cu Genius … acum de la o anumita valoare.
Suportul clienti la telefon a fost scos, la tichete si mailuri raspund dupa saptamani
Si multe alte facilitati au fost taiate sau filtrate.
Asa e la inceput iti da sa gusti din toate bunatatile si dupa ce te obisnuiesti incepe sa te taxeze din ce in ce mai mult, mai ales ca au cam ingropat concurenta.
Acum e timpul lor sa isi recupereze pierderile.
Adrian Bolocan a zis
Pentru suport, scrie-le pe Facebook. Răspund foarte rapid.
Daniel Bis a zis
Merci, o sa incerc si varianta asta.
Costi a zis
deci și-au făcut tatgetul de utilizatori și acum încep sa taie din beneficii/scumpească. strategia veche aplicata de orice rahat de tech company.
Coshmo a zis
Utilizator de genius, de doi ani, nu am primit nici acum toate comenzile date de black friday, comenzi date lor, nu terților…de când am genius, aplicația îmi arata ca am economisit 1550 de lei…în condițiile în care am dat 150 de lei pe doi ani de genius(primul an a fost cu 50% reducere)
Adrian Bolocan a zis
Eu eram unul dintre clienții care cumpăram și produse ieftine. Ultima comandă de acest tip a fost o coală de magnet autoadeziv, în valoare de 3.5 lei. Nu știu unde aș putea găsi un astfel de lucru în oraș, iar dacă am nevoie… mi-e mai ușor să cumpăr de pe eMAG. Dar dacă tot au schimbat foaia, mă voi vedea nevoit fie să adun mai multe produse în coș, fie să caut mai mult în magazinele fizice.
Observ că încă e transportul gratuit, după ce am făcut o simulare, dar probabil că asta se va schimba după ce vor anunța modificarea.
Daniel Bis a zis
… sau cumperi 9 coli 🙂
xtz a zis
No offense dar probabil datorita meltenilor ca tine care comanda orice rahat de 2 lei cand probabil logistica si transportul costa probabil vreo 10 lei i-au facut pe cei de la emag sa inrautateasca conditiile de transport.
Adrian Bolocan a zis
Salut, xtz, să îmi lași o adresă poștală să trimit scuzele mele. Atât timp cât au permis asta, înseamnă că și-au asumat. Scurt și pe doi. Iar dacă tu nu erai meltean, cu ce te afectează acest prag minim, că nu prea pricep frustrarea ta. Zi faină să ai!
xtz a zis
„Atât timp cât au permis asta”
Afirmatia asta e genul ” daca am voie sa ma cac in drum, de ce sa nu o fac”.
Continui sa confirmi ca ai mentalitate de meltean. Si da, ma afecteaza deoarece pierderile pe care le-au avut cu livrarile de nimicuri ale cocalarilor incearca sa le recupereze prin alte cai, spre exemplu au scos suportul telefonic, deci da ma afecteaza indirect nesimtirea unora care comanda rahaturi de nimic doar fiindca pot si care nu au o minima cultura economica si financiara. O companie nu este organizatie non profit, ca sa iti ofere preturi bune trebuie sa nu existe pierderi in alte departamente /workflow, etc.
Adrian Bolocan a zis
Nu știu ce obiceiuri ai tu, dar nu ai voie să îți faci nevoile pe unde apuci, conform legii 61/1991. Nu mai fi frustrat și învață să folosești chatul. O să descoperi că funcționează. Zi frumoasă să ai.
xtz a zis
Mai esti si analfabet functional pe deasupra.
„daca am voie…” era un exemplu teoretic, cu focus pe cuvantul „daca”. Daca tot nu pricepi, iti pot face o schita ca pare ca ai nevoie. Dar dupa basca aia din poza de la avatar, tip sculer – matrițer din anii 80 sau lucrator la autobaza, nici nu ma mira ca ai mentalitatea pe care o ai. 😛
Adrian Bolocan a zis
Păi nu am nevoie de 9 coli, ăsta-i baiul. Nici nu aș cumpăra în plus, de dragul de a îndeplini pragul pentru că aș face risipă.
Daniel Bis a zis
In curand o sa ai nevoie de 9 coli … mai ai si petru la anu, mai dai si la prieteni (chiar si la dujmani), mai faci un giveaway, …
Sau cumperi o coala si … un pix, o carioca, un bloc … notes 🙂
Clm clm a zis
Mda.
Au scos livrări gratis la easybox că sunt unii care comanda doua coli de 3 lei. Omg
Sunt multi nesimțiți din ăștia care nu gândesc… Probabil unii au abuzat de asta și nu mai este rentabil. Că doar nah… Romanii…
MosOpinca a zis
Previzibil. Ceea ce mi se pare de o jegosenie fara seaman e inchiderea call-centerului. Nu stiu cum merge treaba cu mailurile , da pe chat e jale . Au oameni care gestioneaza mai multe discutii odata, stai de astepti pt raspunsul la o simpla intrebare cate 4-5 minute , si din cand in cand componenta web mai crapa si trebuie sa o iei de la capat. Cred ca asa , pe clopotul lui Gauss ei sunt undeva pe maxim …si de aici in jos o sa inceapa declinul. Poate nu prea evident in perioada imediat apropiata, da o sa se vada in curand. Pana acum, chiar daca toata lumea stia ca Depanero e de kko a mai mers cum a mers. Macar chestiile marunte le rezolvai rapid si decent, telefonic. Acum , fortat fiind sa stai cu orele sa descalcesti o problema, timp pierdut 100% pt tine pt ca trebuie sa stai lipit de monitor, cred ca multi o sa inceapa sa isi bage p..icioarele in ei.
Daniel Bis a zis
Da, asa e … o simt pe pielea mea … primit produs defect … email … returnat … primit acelasi model de produs tot defect (si resigilat pe deasupra, probabil de la altcineva care l-a returnat ca era tot defect, nu era acelasi pe care l-am trimis eu) … email … inca astept sa il returnez .. timp pana acum vreo 2 luni
Sly a zis
Este o informare cu comanda minimă de 30 lei. Am primit ieri un email despre „Noutăți de la Genius” cu mult rahat de „noi sîntem Bio-Eco…” dar la final „comenzi de minim 30 de lei”. Dacă nu citeam articolul probabil aș fi observat taxa de transport la o cumpărare, foarte rar cumpăr produse dec10-20 lei, dar sigur mi-aș fi consumat timp să aflu motivul taxării. La telefon nu răspund, tichete zero, dezastru acum la relații ckienți.
Daniel Bis a zis
Exact asta ziceam eu, am primit si eu mailul respectiv si daca nu as fi citit despre aceasta comanda minima pe 2 site-uri as fi sters mailul dupa primele randuri citite si nu as fi aflat prea curand … pana la urmatoarea comanda mica.
Iar in privinta suportului clienti sunt in groapa rau de tot: nu ai cu cine sa vorbesti, nu raspund la tichete sau mailuri, parca vorbesti cu o … gaura neagra.
Flo a zis
ok si asta nu ar insemna ca nu ar mai trebui sa fie produse sub 30 de lei cu sigla Genius ??
ori eu am in lista trei.
Tocmai asta mi se pare cel mai tare punct de la emag, chiar daca iti baga pe gat 2,5 lei procesare la easybox cu card, faptul ca poti cumpara produse si de 1 leu si nu mai trebuie sa le cauti prin oras prin 80 de magazine…
Daniel Bis a zis
Poti sa comanzi mai multe produse pana ajungi la suma de 30 de lei, atat acelasi produs/acelasi furnizor sau de la alt furnizor, cu conditia ca toate sa fie marcate ca Genius.
Testat de mine direct in cos
Cosmin a zis
Niste nesimtiti astia de la eMag si Sameday, am comandat un produs pentru bunicii mei la un easybox foarte aproape de casa lor intrucat nu se puteau deplasa prea departe. Doar ca SameDay s-a gandit sa livreze la alt easybox intrucat ala era ocupat, ulterior am luat legatura cu eMag sa rezolvam cumva problema si sa fie livrata comanda unde trebuie doar ca mi-au spus ca nu exista nici-o solutie decat sa astept 36 de ore sa fie stornata si sa imi primesc banii dupa, sau sa trimit pe cineva sa o ridice de la noua locatie.
O sa fie ultima data cand mai comand de la ei ceva.