Unreal Engine 3, un motor grafic vechi de aproximativ cinci ani, a fost folosit pentru a demonstra puterea de procesare grafica a platformelor mobile de generatie noua, Tegra 2 de la nVidia si iPhone 3GS. Insa Tegra 3, nume de cod Kal-El, viitoarea platforma mobila de la nVidia, are nevoie de un test mai dificil pentru a se dovedi.
Asa ca nVidia a prezentat la Computex 2011 un prototip de dispozitiv Tegra 3 ce reda fara probleme jocul Lost Planet 2. Acesta foloseste motorul grafic MT Framework 2.0, si are ca si cerinte minime de PC procesor dual core, 1 GB de RAM, 13 GB liberi pe HDD, si placa video GeForce 7800 sau Radeon HD 2400Pro cu 256 MB memorie.
Iar Tegra 3 include un CPU ARM quad core, si GPU cu 12 Unified Shaders. Deci se descurca mai mult decat rezonabil. Aceasta platforma de la nVidia este realizata in procesul tehnologic de 40 nm, si va fi gata cel mai devreme in luna august a acestui an 2011. Insa daca integratorii o vor folosi, si cat de repede, este cu totul alta poveste.