Initial o functionalitate introdusa in versiunea beta a browserului Google Chrome, oprirea auto-play-ului elementelor Flash va intra in versiunea stabila incepand cu 1 septembrie. Adverteserii nu sunt foarte fericiti.
Incepand cu 1 septembrie toate elementele de tip flash care nu sunt in centrul website-ului, adica nu sunt pe website-uri de video (ca sa nu fie probleme cu YouTube :D), vor fi oprite in mod normal din rulare. Evident, daca utilizatorul doreste poate sa le dea play cu un singur click.
De ce spun ca advertiserii nu sunt foarte fericiti? Pentru ca doar in primul trimestru a lui 2015 s-a incercat livrarea a 5.35 de miliarde de reclame Flash si doar 4.25 miliarde HTML 5.
Oricum, AdWords, platforma de advertising de la Google, converteste deja majoritatea reclamelor Flash in HTML 5 iar Amazon si-a schimbat termenii si conditiile asa incat incepand cu 1 septembrie nu vor mai accepta reclame Flash deloc.
In ce se traduce oprirea Flash din rularea automata? Simplu, in mai putin RAM si procesor consumat.
Prea tare, prea fain, prea adevarat. Era si timpul, te innebunesc reclamele asta idioate.
Pei nu, stai;
Reclame tot o sa fie, dar nu o sa mai fie in flash, o sa fie in HTML, adica pentru utilizator nu conteaza, el nu observa o diferenta.
(tot animate sunt, stai linistit(a) )
adica pt moment vor fi mai putine reclame–asta pana le trec advertiserii pe toate pe HTML…
Nu, recleme tot o sa fie, dar poate nu o sa fie aia cu „x” dar o sa fie totusi alta cu „Y”, locul de reclama, tot o sa fie acolo si o sa iti dea o reclama ca si cum nu s-a intamplat nimic;
Dar exista adBlock PLUS (vezi google)
Doar 4,25 mld?? html 5 putin,
foarte putin 🙂
Acum vor rula mai fluid pe site-uri si telefoanele / tabletele care intepeneau cand era un flash pe site 😀