Posibil sa nu va vina sa credeti dar cam asta a fost una din concluziile unui studiu realizat de Changewave. Chestionarul a fost derulat in cursul lunii Iunie a lui 2010 si s-au tras concluziile pe data de 24, inainte ca iPhone 4 sa fie acuzat de probleme cu antena. Suntem curiosi care mai este acum parerea consumatorilor de smartphone-uri.
In cadrul studiului cei intervievati au fost intrebati daca au de gand sa-si cumpere un smartphone (sau un smarphone nou) in urmatoarele trei luni de zile. 16.4 % din acestia au raspuns pozitiv, aceasta marcheaza cea mai mare crestere in vanzarea de smartphone-uri de la inceputul anului.
Din procentul de 16.4% doritori de un telefon destept, 52% au spus ca se gandesc sa-si cumpere un iPhone. Doritori de Motorola au fost 9% iar de HTC 19%.
La capitolul ‘satisfactia clientului’ tot cei de la Apple cu al lor iPhone au castigat inregistrand un scor de 79%. Urmati de HTC cu 39% iar pe ultimul loc s-a situat Sony-Ericsson cu doar 20% din clienti multumiti.
[sursa]
Nu am inteles niciodata la ce e bun pe un site romanesc un studiu facut in America.
Mi se pare inutil sa publicati asa ceva.
avand in vedere ca romanii sunt mai destepti decat americanii (iPhone-ul chiar nu se afla printre cele mai cumparate smartphone-uri in Romania)… articolul asta chiar nu are ce cauta aici.
Americani cumpara brand (isi si permit) chiar daca nu e cine stie ce. Daca le vinzi o masina americana si zici ca e defecta… o cumpara oricum… pt ca e Cadilac… si atat.
Dan, imi pare rau ca nu apreciezi existenta unui astfel de site de stiri in domeniul IT si nu numai, eu personal consider foarte importante aceste stiri si le apreciez munca baietilor de la Arena IT deoarece mie chiar imi sunt folositoare. Tine-ti-o tot asa!
Orice informatie este importanta. Putea sa se comercializeze in RO dar cine stie ce persoana sa nu aiba de gand sa isi cumpere asa ceva, asta nu inseamna ca informatia este inutila.
Cristian Golea, apreciez munca celor de la Arena IT dar as compara un astfel de studiu cu „McDonalds este cel mai dorit fast-food”. Pentru mine si pentru altii nu au o relevanta.