O veste buna pentru chinezii de la Xiaomi, o compania care chiar face ceva bun si ieftin pentru toata lumea. Domina piata de bratari smart si singurii care se mai pot lauda cu o reusita similara sunt cei de la Apple.
Desi Apple domina industria de produse wearables, Xiaomi sunt lideri la capitolul bratari. In Q3, Xiaomi a vandut 12.2 milioane de unitati si are o cota de piata de 27%.
De ce au succes? Cred ca stiti si voi. Ii urmeaza Apple, pe 3 este Huawei cu 5.9 milioane de unitati vandute si o cota de piata de 13.3%. Fitbit sunt urmatorii, dupa Samsung cu doar 6% cota de piata.
In Asia, Samsung si Fitbit au intrat pe teritoriul lui Xiaomi, adica cu produse ieftine astfel incat sa mai fure din clienti. Cumva au reusit dar nu de tot.
Ciudat ca Garmin nu este in topul asta. Desi unii experti spun ca “wearables” ia amploare datorita avantului pietii de “hearables”, nu prea are noima in contextul unei bratari fitness. Acolo impactul cel mai mare il are pretul si nu neaparat acuratetra masuratorilor. Da, Apple watch (cel putin ultimul) este un produs bun si util (mai ales cu noile functii de care ne vorbea Alex acum cateva zile). Insa eu urasc ideea de a mai avea inca un dispozitiv caruia sa-i duc grija bateriei care trebuie incarcata zilnic. E adevarat ca la produsele de top, Garmin are niste preturi pe masura, poate cele mai mari din piata, insa si calitatea/acuratetea sunt pe masura pretului.
Total de acord cu tine
99,9999% din cei ce cumpără ceasuri și brățări sunt interesați de a vedea notificările fara a mai scoate telefonul din buzunar. Eventual, să răspundă de pe ele sau sa asculte muzică. Li se rupe de precizia pașilor, orelor de somn etc.
eu am honor band 5, deci nu e chiar asa. 🙂 huawei/honor sunt cei mai precisi la somn din ce am citit.
Consider ca totusi ar fi fost bine sa se precizeze si cateva branduri de bratari fitness care sunt mai accesibile ca pret la noi in tara si care au specificatii bune. Ma gandesc la Twinkler, YQT sau Yoho 🙂 aruncati un ochi si pe acestea, eu zic ca merita