Xbox 360, ca si restul majoritatii consolelor de pe piata, aduce in sine bani putini producatorului (in acest caz Microsoft). Chiar daca Xbox 360 se vinde in profit (performanta abia reusita si de PlayStation 3), adevaratele castiguri vin din alte parti, cum ar fi accesorii, jocuri si servicii.
Stiam deja ca accesoriile pentru console sunt mult mai scumpe decat ar trebui, si ca orice joc este in medie cu 20% mai scump decat versiunea de PC. Dar nu ne-am gandit pana acum cat poate sa castige Microsoft de pe urma serviciului Xbox Live. In 2009, an de criza, s-a inregistrat un profit de 1.2 miliarde $.
Jumate din acesti bani provin din plata abonamentelor, de catre cei aproximativ 12.5 milioane de utilizatori, iar cealalta jumatate din achizitia variatelor servicii secundare, descarcarea de filme, patch-uri si bonus-uri. Si vazand succesul Xbox Live, cei de la Sony vor introduce o taxa similara de 50 $ pentru acces extins la lumea lor online, in cadrul serviciului PlayStation Plus (insa multiplayer-ul va ramana in continuare gratuit).