Apple iPhone 6, cel mai controversat dar in acelasi timp cel mai vandut telefon al momentului, a intrat, in sfarsit, in oferta unui magazin online serios din Romania. Spun serios, pentru ca eu nu mi-as lua un telefon de 3500 RO la eMAG (cat e pretul de plecare pentru varianta de 16 GB) de la Alex GSM, Gogu Mobiles sau altii.
Update: a venit si iPhone 6 Plus, 4500 RON.
L-au avut QuickMobile de mult, la acelasi pret.
Si sunt suficient de seriosi, doar ca nu merita sa-i recomanzi cand n-au profitshare. Clasic.
Nu, doar ca nu recomand QuickMobile cititorilor nostri pentru ca eu sunt de parere ca nu sunt suficient de seriosi.
Am citit suficiente, am avut de a face cu ei si m-am convins. Si mai sunt si niste spammeri de care n-ai cum sa scapi orice ai face.
@Darius
Stai linistit ca daca ai nevoie de service e acelasi ptr toti cei care vand iphone-uri (e cam slab service-ul cu care au contract cei ce importa tel).
eMAG sunt importatori oficiali Apple, QuickMobile nu.
Da, din pacate nici eu nu mi-as lua un iphone din Romania de la orice vanzator;
Nu exista ‘service’ apple in Romanica™, trebuie sa ii faci RMA sau sa-l duci inapoi la magazin pentru service.
Defapt stai, nu, exista 3 service-uri autorizate Apple care iti fac garantia in Bucuresti.
Deci nu, fail, n-are rost sa il cumperi de la cineva ca eMAG care ti-l vinde mai scump decat cineva care ti-l da mai ieftin ca Quickmobile;
Si plus, Darius, Quickmobile nu-i chiar asa de …. stift precum vrei tu sa crezi.
Din cate stiu emag e reseller autorizat, si Apcom singurul distribuitor autorizat
In orice caz, Quickmobile le ia de pe piata gri.
Vezi ca le incurci Darius. Emag e reseller ca toti ceilalti, deci garantia se face tot la Cordon, iStyle sau Noumax(care sunt de toata jena). Singurul distribuitor autorizat pe Romania este APCOM. Cat despre QuickMobile am avut comenzi la ei printre care si un retur la un HTC 8x. Nu am avut probleme cu ei, mi s-au parut seriosi.
Ce conteaza de unde le ia, doar nu sunt replici.
@Mihai: conteaza de unde le ia, la garantie.
@Adrian: inseamna ca ai avut noroc. 🙂 eu am citit de multe probleme cu garantia la ei, dar la produse aduse neoficial in Romania. Cum sunt, de altfel, toate astea aduse in premiera.
@Darius Apropo am un coleg care a luat saptamana trecuta un Lumia 925 de la emag pe acelasi considerent (nu vroia sa ia de la alexgsm sau alte site-uri unde era mai ieftin) si surpriza. A doua zi la dus inapoi pentru ca era un telefon brand-uit O2 la care nu se putea face ugrade la 8.1 si nici dezinstala aplicatiile operatorului, deci din punctul asta de vedere nu te poti increde in nicio firma (fie ea emag, qickmobile sau xxxgsm) ca nu ai de unde sa stii de unde le ia, important este sa iti ofere garantia la un service autorizat pe firma respectiva.
Daca cumperi iPhone de la eMag garantia o ai la Regenersis, nu mai vorbiti din auzite.
poti sa il cumperi in rate?
Iar QuickMobile au si Note 4 la precomanda la aceiasi bani.
Pot sa aiba. Intre quick mobile si emag.. alegi emag cu siguranta. Cumparati-va voi de la quick mobile , daca ii ridicati in slavi iar eu am sa cumpar de la emag.
niciodata aifon:d note3 si merge superrr
@ Darius Daca ai citi pe net ne dam seama ce experienta ai cu ceilalti vanzatori in afar de emag, zero experienta.
Nu se merita sa cumperi de la nici unul pt ca au adaos foarte mare, mai bine il comanzi direct de la apple.
De ce nu vrea lumea sa inteleaga ca aceasta postare a fost doar oportunitate de a adauga un link pt profitshare? Daca si Quick mobile ar avea profit share cu siguranta ar fi fost un furnizor de nadejde.
Exact.
Da, dar nu prea. 🙂
Plus ca, nu inteleg supararea: http://www.arenait.net/2014/07/30/despre-advertoriale-articole-platite.html
Eu nu inteleg de ce este pretul asa piperat cand specsurile sunt sub un galaxy s5 si nu numai . Dai 4500 doar ca e apple ? Si apoi sa ai doar 16 gb . 1 gb ram si o camera de 8 mp. Camera de 8 aveam in 2010 la nokia c7 si tel ala e de tot rasul . Acum am 3gb ram , 16 mp camera pe s5 . Telefonul e super fluid . De ce as da eu consumator european pe o piata plina de dispozitive puternice android ( HTC . SONY . SAMSUMG … etc ) , de ce as da banii pe un dispozitiv american si mai ales nejustificat de scump ?
Tu esti pe langa. S5-ul are 2 gb de ram.Aia e una. A2a e ca telefonul costa 3.500 nicidecum 4.500. Si a3a e ca nu e problema noastra de ce ai da sau nu ai da. Fiecare face ce vrea. Noi comentam pe marginea produsului. Mie cel putin mi se pare unul echitabil. Bineinteles.. ca in Ro..produsele Apple sunt mai scumpe. De ce? Fiindca romanii le cumpara si asa. Altii ca si mine cauta solutii sa le aduca direct din state.
@mariusb
Uite ca un iphone care e de 2-3 ori mai slab la componente merge lafel de bine ca un s5, poate chiar mai bine.
Calitatea imaginii nu se masoara in MP.
Stiu, articolul ala e scuza ta oficiala. Nu am nimic cu advertorialele, dar nu e ok sa faci publicitate negativa, chiar daca sunt de pe piata gri. Blogul asta este despre tehnologie, nu despre comert.
Cz, esti de la quick?
Nu de alta, dar mi-am spus parerea in sectiunea comentarii, nu am facut un articol special pt asta, desi poate ca as putea.
E ok sa nu spui la nimeni daca stii ceva de rau despre cineva, nu? Sa o ia in freza si altii, nu? 😀
In plus, nu inteleg de ce trebuie cineva sa ne spuna ce e ok si ce nu e ok la noi in casa?
Si pana la urma care e problema ta? Ca am zis ca nu recomand quick sau ca am recomandat emag si am putea face niste bani? Ca nu imi dau seama. Sau ambele?
Nu, Darius, nu sunt de la quick, iar de la Alex am cumpărat o singura data si, desi am cumpărat cu inima indoita, a fost ok. Sunt aceleasi produse si la emag si la altii. Cat timp nu-s furate eu nu am o pb. Omu face o afacere si creaza competitie celor de la emag, deci nu are monopol, deci când face un pret se uita si la competitie.
In schimb am avut pb când am vrut sa returnez o rama foto comandata prin curier si care a venit cu ecranul spart. Nu au vrut s-o schimbe desi i-am sunat dupa 20min dupa ce a plecat curierul.
Tu in schimb nu ai detaliat ce pb ai avut cu ei. Sa fi fost oare o discutie de parteneriat care sa nu fi mers bine? Ma gandesc la asta pentru ca vad va pt voi e mai important venitul decât o părere obiectivă. Nu mai spun ca ar trebui sa nu aveti păreri care influenteaza cititorul, ci sa spuneti faptele nealterate de experientele voaste. E o responsabilitate sa ai atatia cititori, nu o metoda de a te imbogati.
Nu se imbogateste nimeni, stai linistit. Dar nu inteleg problema asta generala pe internetul romanesc legata de afiliere. Tu, ca cititor, ar trebui sa te bucuri ca eu, ca blog pe care il citesti si il apreciezi, pot castiga 3% (sau cat o fi) daca faci vreo achizitie. Iar pe tine nu te costa nimic. Avem cititori care inainte de a cumpara ceva intra pe Arena IT si dau click pe un banner, ca sa primim si noi comision. Da, avem si din astia.
–
Si nu am nimic cu magazinele online mici sau necunoscute insa nici nu le pot recomanda pentru ca eu nu as cumpara de acolo.
Prefer sa platesc 10 lei in plus si sa cumpar de la eMAG, PCGarage, Altex sau altii pe care-i cunosc cat de cat seriosi si la care am de cine sa ma iau daca am o problema.
La Gogu GSM (ca sa nu mai dau nume) o sa-mi inchida telefonul in nas daca insist, cum ai patit si tu cu rama foto. Nu pot recomanda asa ceva cititorilor nostri, chiar daca e mai ieftin cu X RON decat la eMAG.
–
„Ma gandesc la asta pentru ca vad va pt voi e mai important venitul decât o părere obiectivă.”
Te inseli, cred ca ai vazut destule review-uri (daca nu ai vazut inseamna ca nu esti suficient de vechi) obiective. In care am aratat cu degetul partile bune si parile rele a unui produs. De fapt, cam toate sunt asa.
Pe de alta parte, obiectiv nu exista cand vine vorba despre analizarea unui produs (software, hardware, serviciu) atat timp cat analiza e facuta de o persoana. 🙂 Totul e subiectiv.
Ok, nu vreau sa discut pe tema asta toata ziua. Telefonul mi l-a închis in nas nu un gigi srl ci unul mare, deci nu mărimea e criteriul…
Cat despre câștigul vostru nu pot decât sa mă bucur. Dar încă o data: Atât timp cat review-urile sunt obiective! Si sa nu-mi spui ca asa e mereu ca nu cred. Aici iti pot da multe exemple din gama Allview. Stiu, ai scris si unele in pic negative cat sa le poti folosi ca argumente când mai apare unu ca mine. E destul de evident, sa stii 🙂 Nu-mi poti spune ca esti fără pată…
Si cu asta mi-am explicat punctul de vedere si am terminat cu comentatul. O sa fac un efort sa filtrez informatia voastra si parerile cumparate. In rest, keep it up.
intrebare pentru cunoscatori oarecum offtopic, chiar daca 99% din comentarii sunt offtopic. CEL.ro sunt afiliati emag.ro sau sunt si eu competitori. Am auzit un zvon, poate ma insel.
ei*
CEL.ro nu are nicio legatura cu eMAG. 🙂
Telefoane astea is ok .. dar pretul din Romania e prea nerusinat. Asta e tot.
Daca Darius este impotriva a tot ce e mic, eu nu. Insa am o situatie putin diferita de a sa: stau in Bucuresti. Si daca firma respectiva (care ofera pretul mai bun), oricat de mica si obscura ar parea, are ridicarea produsului de la sediu, o aleg. Si ajungand la sediu, imi fac pe loc o parere. Comenzi online cu livrare acasa insa fac numai pe incredere (firme mari, sau mici cu care am avut deja de-a face). Majoritatea sunt ok, desi exista si exceptii bineinteles. Si intre altele, si marii distribuitori iti pot face nenumarate magarii, deci nu ai nicio certitudine si scutire acolo.
E foarte ok sa sustii si firmele mici, prea au luat monopolul cateva nume mari si nu mai are loc nimeni de ele. Sunt (sau erau..) destui oameni care se straduiesc sa-si faca o afacere mica, de cartier, decenta.
Cei de la Apple raman consecventi sloganului lor: „Tehnologia de ieri, la pretul de maine”.
Deci bine ati venit in 2012, fani Apple (ecran de 4.7″, NFC, 1GB de RAM, camera de 8 MP, toate, „noutati”din 2012).
Sa dai 3.500-5.000 lei pe un telefon mai slab decat telefoanele Android de nivel mediu, care costa de 4- 5 ori mai putin, mi se pare culmea imbecilitatii, chiar si pentru cocalari si pitipoance.
Buna, lucrez in IT&C, am fost nevoita sa cumpar iPhone 5S de la emag. Ghici ce?! Pe certificatul de garantie era stampila celor de la Quick.
Lucrec cu Quickmobile de ceva timp, sunt serioși.
Am avut si eu o experienta extrem de neplacuta si frustranta cu Quick Mobile (sau Quick Service cum li se mai spune) prin intermediul PC Garage:
1
Data: 2014-10-30 10:42:30
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna ziua, recent am intampinat o problema destul de grava cu acest produs. Aparent, bateria nu se mai incarca deloc
Nr: 2
Data: 2014-10-30 10:57:08
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,
Produsul dumneavoastra a venit insotit de un certificat de garantie emis de catre service-ul autorizat QuickService. Va rugam sa luati legatura cu service-ul autorizat pentru a putea rezolva in garantie, problema reclamata: http://www.quickservice.ro/
Va multumim pentru intelegere,
O zi buna in continuare.
Nr: 3
Data: 2014-11-04 11:35:58
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna ziua din nou, pe certificatul de garantie nu este specificat nici o informatie legata de Quick service, ci ca departamentul tehnic al PC Garage se ocupa de aceste proceduri. Inainte de a trimite produsul la acest Quick Service, as prefera sa ma asigur ca nu pierd timpul degeaba. Multumesc pentru intelegere, si va rog sa verificati si sa confirmati
Nr: 4
Data: 2014-11-04 11:53:46
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS: discutam de o comanda din data de 02.05.2013 (poate va ajuta la verificari)
Nr: 5
Data: 2014-11-04 12:14:07
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS – PS: as prefera sincer sa evit solutionarea problemelor prin acest QuickService. O sa va rog sa gasiti o solutie directa de la PC Garage pentru rezolvarea problemei. La momentul in care am facut comanda, si primit certificatul de garantie, nu se lucra cu QuickService, altfel as fi anulat comanda
Linkuri utile :
– http://www.cotosra.ro/quickservice-pe-dracu/
– http://www.sebastianbargau.ro/2012/10/23/ … t-rahatul/
Nr: 6
Data: 2014-11-04 12:27:39
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,
In cazul acesta puteti trimite produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit. Mai multe detalii: http://www.pcgarage.ro/faq sectiunea service si garantie.
Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.
Puteti apela Fan Curier la numarul de telefon 021-9336 si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de PC Garage S.R.L.. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei.
O zi buna in continuare.
Nr: 7
Data: 2014-11-13 11:43:11
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna Ziua, am primit in sfarsit produsul inapoi. Si as vrea sa semnalez problemele pe rand :
1. din feedback-ul primit de la service, si ce am citit in articolele de mai sus rezulta faptul ca acest produs a fost trimit TOT la Quick Service (pt ca zic ei ca produsul nu a fost utilizat corespunzator, si se va tine cont la urmatoarea semnalare de garantie)
2. M ati pus sa platesc transportul la returnarea produsului desi nu ar trebui sa fie problema mea faptul ca nu functioneaza corespunzator
3. Am probat produsul si tot nu se incarca atunci cand il bag in priza
4. Am incercat sa va sun si linia voastra este in permanenta ocupata
ASTEPT O SOLUTIONARE URGENTA DIN PARTEA DVS SAU VOI APELA LA UN AVOCAT, OPC SI ORICE ALTA ENTITATE CARE IMI VA ACORDA SPRIJIN IN ACEASTA SITUATIE PENIBILA PE CARE O CREATI
Nr: 8
Data: 2014-11-13 12:21:34
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS: puteti sa imi spuneti de ce nu mi-a fost trimis inapoi CERTIFICATUL DE GARANTIE ?
Nr: 9
Data: 2014-11-13 15:09:18
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Am observat un apel pierdut pe telefonul fix de la dvs. Puteti sa incercati sa ma sunati si pe mobil (inca mai are 10 % baterie pana nu va mai putea fi functional, avand in vedere ca nu se poate incarca)
Nr: 10
Data: 2014-11-13 18:52:04
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,
In urma preluarii produsului in service s-a constatat faptul ca acesta prezinta urme de socuri mecanice: http://postimg.org/image/aswwpaof5/ iar in urma acestei constatari, produsul a fost trimis mai departe catre service-ul autorizat al importatorului (QuickService) pentru o decizie finala privind acordarea garantiei.
Service-ul autorizat al importatorului a constatat respectivele urme de socuri mecanice si a decis sa solutioneze defectul reclamat gratuit, in baza garantiei (cu mentiunea ca la urmatoarea solicitare de acordare a garantiei nu se vor mai face exceptii, asa cum este stipulat si nota de iesire din service).
Conform conditiilor de garantie, conditii pentru care v-ati dat acordul in momentul plasarii comenzii, nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc.
Daca dumneavoastra intampinati in continuare probleme cu respectivul produs, il puteti retrimite catre service-ul autorizat Quick Service: http://www.quickservice.ro/ sau catre departamentul Service PC Garage (in cazul in care optati pentru cea de-a doua varianta, produsul va fi trimis mai departe tot catre service-ul autorizat al importatorului Quick Service), dar trebuie sa tineti cont de faptul ca este posibil ca service-ul autorizat sa respinga garantia produsului din cauza urmelor de socuri mecanice.
De asemenea, asa cum este stipulat in certificatul de garantie, in cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). In cazul dumneavoastra, solicitarea garantiei a fost nejustificata deoarece produsul nu respecta conditiile de garantie.
Va multumim pentru intelegere,
O zi buna in continuare.
Nr: 11
Data: 2014-11-13 19:36:46
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna seara,
Am primit raspunsul dumneavoastra extrem de detaliat insa in esenta impertinent, obraznic si jignitor/insultator la adresa inteligentei mele; insa pentru a ramane intr-o atmosfera civilizata fata de cititori (pentru ca intentionez sa fac aceasta conversatie publica), nu voi detalia la randul meu sentimentele/parerile/trairile pe care le am in acest moment.
Nu as vrea sa subliniez decat urmatoarele:
– ma voi adresa catre toate institutiile, entitatile care imi pot deservi interesul ca si client, inclusiv catre un avocat
– este inadmisibil sa invocati faptul ca un telefon prezinta acest tip de urme de socuri mecanice; haideti sa fim seriosi, orice utilizator de telefon mobil (fie el si smartphone), CEL PUTIN O DATA in perioada utilizarii, se intampla sa il scape pe jos … Acesta este motiv de anulare al garantiei ? WOW, WOW, WOW ! Nu stiu, poate dumneavoastra, sau stimabilii domni de la garantie, faceti o exceptie. In acest caz, sunteti foarte norocosi ca veti putea beneficia de conditiile de garantie atunci cand veti achizitiona un telefon mobil
– am inceput colaborarea cu PC Garage din 2007, si de-a lungul timpului am fost foarte multumit de felul in care ati lucrat (chiar va invit sa verificati istoricul comenzilor, garantiilor si suma totala pe care am alocat-o catre DVS). Constat cu tristete acum, ca ati ales va schimbati modul de lucru: VA BATETI JOC DE CLIENTI pentru a va reduce pierderile sau maximiza profitul. Nu stiu care este motivul real, si sincer nici nu ma intereseaza. Ma intereseaza insa ca ma afecteaza pe mine pentru ca sunt CLIENT. Dragilor, voi ar trebui sa imi oferiti mie cele mai bune (macar decente, corecte) conditii pentru ca v-am ales pe voi si nu pe altii. Piata este mare, competitia stransa, am de unde face o selectie
In concluzie, datorita faptului ca am avut destul de multe comenzi la voi, si la o valoare totala substantiala, PC Garage m-a incadrat ca si CLIENT DIAMOND (cea mai mare ierarhie in cadrul politicilor de fidelizare a companiei pentru clienti). Si voi chiar asa va bateti joc ? Nici nu vreau sa imi imaginez cum tratati toti ceilalti clienti
In fine, colaborarea mea cu PC Garage se incheie aici
Nu va multumesc pentru nimic (pentru ca nu meritati)
Si va doresc un faliment frumos in continuare.