For Honor sosește pe PC, PS4 și Xbox One pe data de 14 februarie și are programat un closed beta între 26-29 ianuarie, perioada în care puteți testa gratuit mai toate elementele de gameplay, dar și nivelul de optimizare al jocului. Eu l-am jucat acum câteva săptămâni, când încă era în stadiul closed alpha, și trebuie să recunosc că Ubisoft a făcut o treabă foarte bună pe partea de optimizare. Spre deosebire de The Division și Watch Dogs 2, For Honor rulează excelent pe configurația mea (Intel Core i7-6700K și NVIDIA GTX 1080), cu 60 FPS constant la detalii maxime, pesemne că dezvoltatorul a acordat o mai mare importanță optimizării pe PC. Nici cei cu configurații mai slabe nu trebuie să-și facă griji. Mai mulți prieteni mi-au confirmat că rulează în condiții optime pe i5-4440/4460 și GTX 970, la detalii aproape de maxim și rezoluție Full HD.
Cerințele oficiale sunt mici. Pentru detalii minime, rezoluție 720p și 30 de cadre pe secundă aveți nevoie de un procesor Intel Core i3-550 sau AMD Phenom II X4 955, de 4 GB de memorie RAM, precum și de o placă grafică NVIDIA GeForce GTX 560Ti sau AMD Radeon HD 6870, cu 1 GB VRAM.
Pentru detalii ridicate, rezoluție Full HD și 60 de cadre pe secundă se cere un CPU Intel Core i5-2500K/AMD FX-6350, 8 GB RAM și un GPU NVIDIA GeForce GTX 670 sau AMD Radeon R9 285. Practic, dacă ai un PC de gaming construit acum 3-4 ani de zile, te vei putea de bucura de For Honor în toată splendoarea sa.
For Honor poate fi achiziționat în regim de precomandă de pe Steam la prețul de 59.99 Euro. Pachetul de precomandă oferă câte un skin adițional pentru fiecare categorie de eroi, dar și posibilitatea de a descărca jocul aproape integral (preload) cu câteva zile înainte de lansare.
Eventual cumpar de pe Steam.De la ei pe uPlay am cumparat de o luna The Division, au incasat banii si jocul nu l-am primit nici acum.La e-mail raspund o data la 10 zile, iar la telefon deloc.Mizerie.Parca-s grei de cap, le trimit dovezi si degeaba.
Ăă, jocu’ ăsta are vreo logică? Te bați așa, facțiune vs facțiune, în CO-OP? În Cinematic Trailer era arătat că a fost un cataclism, un cutremur de magnitudine foarte mare, iar 3 supraviețuitori s-au luat la bătaie pentru un firicel de apă, ca și când nu-l puteau „împărți”. Dupa-aia, după sute de ani, urmașii lor se băteau dar au uitat de ce…La final îl arată pe instigatorul conflictelor, că e cea mai bună (da, e femeie) ș.a.m.d., și cam asta e ce-am înțeles eu din joc. Un joc prostesc, care să prindă la copii de 12-13 ani cărora le place violența.
[…] Spre deosebire de The Division și Watch Dogs 2, For Honor rulează excelent pe configurația mea (Intel Core i7-6700K și NVIDIA GTX 1080) […]
Stai un pic, tu ai BiS acolo ….
Normal ca TREBUIE sa ruleze bine acolo;
Un joc „bun” ruleze bine pe un i5 ivy/haswell/fx6300 si r9 270/nvidia 960, ce ai tu acolo e altceva.
ONTOPIC:
@ NBA
E joc UBISOFT, normal ca-i prostesc, oamenii astia nu mai fac jocuri bune din anii 2000….
Eu cand vad Ubisoft nu ma mai uit nici la trailer;
Pentru ca toate TOATE jocurile lor sunt la fel, ca si cum am mai jucat „ceva-de-genu” acum foarte mult timp, toate se simt la fel de la ei.
La fel cum „simti” si jocurile EA….
Sa dea Domnu’ sa ii cumpere Vivendi, sa faca oameni cinstiti din ei….
S-a creat un hype foarte mare in jurul jocului astuia de cand a fost prima oara prezentat la E3, dar cunoscand Ubisoft si istoria lor cu downgrade-uri grafice plus alte probleme, nu e demn de pre-order. In plus, eu sunt adeptul single-player-ului, am inteles ca va avea, dar baza e in multi-player. In ciuda criticilor, Ryse Son of Rome mi-a placut, pe asta il vad tot pe acolo.
O intrebare – cum alegeti titlurile la care puneti cerintele hardware si trailere de filme ? Doar cele care au hype ? De exemplu in aceiasi zi cu cerintele de la For Honor au aparut si cele pentru Halo Wars 2. Imi aduc aminte ca ati pus odata trailerul de la noul fast and furious, dar de exemplu cel de la Logan nu. E doar o chestie de gust sau e vreo metoda ? Pe mine mai mult ma intereseaza de exemplu Logan decat Fast and Furious. Si la fel… Battlefield 1 avea si el hype mare, nu imi aduc aminte sa fi vazut cerintele minime pe site.
La BF1 au pus cerințele, îți spun sigur. Ryse Son of Rome a fost interesant, doar e făcut de Crytek. Sincer, Halo Wars 2 e mult fain decât imbecilitatea asta de joc.
@Silver Ubisoft a avut idei bune, The Crew fiind un joc foarte tare spre exemplu, dar cu multe bug-uri și probleme de gameplay. Și Rainbow Six Siege îmi place, dar după ce oamenii nu o să se mai joace ce faci? Că Singleplayer n-ai…Și Division putea fi bun dar..
Ubisoft=Idei bune puse în aplicare prost.
@NBA
Tare sunt curios cum va fi Ghost Reacon Wildlands.
Din gameplay – pare un fel de Just Cause wannabe dar serios si tactic.
Sa vedem insa si ce le iese. Interesant deasemenea cum la toate jocurile open-world lansate de UBI in ultimul timp (in afara de seria Far Cry si Watch Dogs) folosesc Anvil (Assassins’s Creed) ca si engine. Lucru bun in optinia mea. Este un engine capabil care misca bine pe PC.
Cu optimizarea si cu finisajele de gameplay la unele titluri sta prost UBI in ultimul timp ce e drept, mai ales ca asteptatile sunt foarte mari la hype-ul pe care in genereaza in prealabil. Dar nu sunt de acord ca au lansat doar jocuri proaste in ultmii ani (@Silver). Multe din ele sunt foarte fun, depinde si de gusturile fiecaruia insa.
Wildlands a fost cam pus in umbra pana recent cand au lansat un gameplay de vreo 20 de minute – ceea ce ma face sa ma indoiesc de calitatea lui.
Da, Wildlands a stat în umbră până acum, dar asta nu înseamnă că e de calitatea îndoielnică. Trailerul a fost publicat la E3 2015 ceea ce înseamnă că au avut destul timp să-l finiseze. Chiar ma surprins plăcut jocul, cum a zis și mNiosu prin caracterul serios și feelingul ăla de Just Cause sau Grand Theft Auto, o hartă imensă de explorat cu diverse misiuni la fiecare pas. Jocul s-a inspirat și de la Operation Flashpoint: Dragon Rising și Red River prin consola prin intermediul căreia îți poți controla coechipierii AI. Vedem ce-o să fie.