Acum cateva zile va povesteam despre neinspirata decizie a celor de la Ubisoft, de a impune o conectare continua la server-ul lor de autentificare pentru a putea folosi viitoarele lor jocuri. Teoretic, spre a limita pirateria. Se pare ca EA Games le va calca, din pacate, pe urme. Si prima victima se anunta a fi Command & Conquer 4, joc aflat momentan in stadiu beta.
La aceasta strategie in timp real EA Games va mai renunta si la suportul pentru LAN, una dintre cele mai laudate capabilitati ale titlurilor precedente. Si nici server-e dedicate nu vor fi create pentru jucatorii de multiplayer. Doar pentru salvarea progresului.
Aceste initiative anuleaza complet vestile bune primite de la EA Games saptamana trecuta, cand aflam ca primele jocuri din universul Command & Conquer treceau in patrimoniul public. Sunt curios cat timp isi vor permite studiourile de jocuri sa isi bata joc de dorintele jucatorilor. Si cat vor pierde pana sa-si dea seama ca pirateria nu este combatuta prin restrictii, ci prin facilitati sporite oferite, si practicarea de preturi reale.
”Si cat vor pierde pana sa-si dea seama ca pirateria nu este combatuta prin restrictii, ci prin facilitati sporite oferite, si practicarea de preturi reale”
Mare dreptate ai Alex
mai scoate si lanu`… exact ce isi doresc jucatorii
NU este nevoie pentru servere dedicate la jocurile de tip STRATEGIE sau racing.
pai asa imi iau xbox si gata
Voi nu intelegeti , ei vor sa descurjeze gameri de PC din cauza piratarii , am inteles ca unii producatori vor sa renunte cimplet la jocurile pentru PC… , pur si simplu nu mai aduc profit !!!
„Acum cateva zile va povesteam despre neinspirata decizie a celor de la Ubisoft, de a impune o conectare continua la server-ul lor de autentificare pentru a putea viitoarele lor jocuri”
Ceva e gresit in fraza aceasta , nu?
Mersi Darius. Am reformulat paragrafu ala de atatea ori, pana au uitat verbul pe afara. Am completat!
@Sorin hai sa ne raportam la realitate.Toate sistemele is sparte.Asta insemnand Xbox, PS2 si in curand PS3.Mai mult, PC-ul este cel domina detasat piata gaming-ului.
In plus, avand in vedere ca nici consolele nu sunt sigure, adica sunt exact ca PC-ul in materie de jocuri si piraterie, de ce n-ar aplica aceeasi metoda de protectie si la nivelul lor ?
Acestea fiind spuse, daca tot vrei sa te raportezi la profit, nicio platforma nu este favorabila profitului.Eu prefer sa fiu de acord cu violetblood.E doar o presupunere fara dovezi.
@Sorin: asta stii de la sursele tale carora nu le poti dezvalui identitatea?
awesome news
http://torrentfreak.com/ubisofts-uber-drm-cracked-within-a-day-100304/
Stiu, urmeaza articolul!