Sa zicem ca ti-ai luat un produs, nu ai apucat sa-l testezi pana acum niciunde, doar l-ai vazut pe internet, ai citit cate ceva despre el, si te-ai decis ca-ti place. In momentul urmator ai si dat comanda si peste cateva zile il ai deja acasa. Problema e ca nu iti place ce ai primit, tu credeai ca e altfel, ce ai citit despre el nu era adevarat, sau poate vrei ceva mai bun.
Daca ai cumparat de la eMag atunci poti beneficia de ExtraGarantia de retur si poti returna produsul. Ai 30 de zile sa te hotarasti daca vrei sa nu produsul. Stai linistit, vei primi banii inapoi sau ti se va inlocui, la alegere. E o initiativa curajoasa avand in vedere ca educatia cumparaturilor online in Romania exista la nivel destul de scazut.
Este, ce-i drept, un motiv in plus de siguranta si poate asa vor convinge mai multi consumatori de electronice ca, de fapt, cumparaturile online sunt viitorul. Magazinele unde pretul de vanzare e cu 10-20% mai mare decat cel online trebuie sa dispara. Si asta a si inceput sa se intample.
Facilitatea este gratuita si e valabila, momentan, pentru un termen limitat de timp: 8 Februarie – 30 Aprilie. Sunt convins ca o vor prelungi, la fel cum se intampla si cu transportul gratuit cu care, vorba fie intre noi, cred ca au facut succes. Clar si garantia la retur o sa prinda bine. De data aceasta nu par sa fie clauze ascunse, cum s-a intamplat cu asa-zisa promotie de anul nou.
Din pacate exista si cealalta viziune asupra lucrurilor, exprimata de altfel si de Laurentiu, cand o oarecare clasa sociala o sa invete sa cumpere de pe internet si cu o singura suma de bani o sa aiba in fiecare luna un produs nou. Doar pentru ca se poate.
Si, cu ocazia asta, cu acest articol particip la concursul ‘Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna!’. Numarul meu norocos este 3589.
N-am primit. Imi place sa promovez chestiile bune. De fapt, daca ai vazut, promovam si chestiile bune si cele rele. 🙂
Sper ca ai primit ceva bani pentru articolul asta, altfel, cam aiurea.
E doar marketing. Legea romana spune ca in comertul la distanta poti returna orice produs in maxim 10 zile de la primire fara a trebui invocat vreun motiv. Tocmai pentru ca nu vezi ce cumperi, si o poza poate fi inselatoare.
Eu as fi scris despre asta cu un ton mult mai acid…
@selwe S-ar putea sa fie mai lenes in unele momente dar in majoritatea momentelor e mai rapid.
Printre altele, mai sunt si ceva probleme de retea din datacenterul din Cluj.
On topic: Eu nu vad ce e rau, adica cele 10 zile impuse de stat sunt cele 10 zile, peste ele eMag a mai marit cu inca 20, ce e gresit in asta? selwe?
Poate nu vad eu problema, sau poate chiar nu exista una. Unde e problema si de ce nu e ceva bun?
Salut Alexandru,
Eu cred ca 30 de zile e sensibil mai mult decat termenul legal. Oricum, sunt aici sa-ti raspund la intrebari, pe ce ton vrei tu sa abordezi. Sunt curios ce ai fi scris tu si de ce ‘acid’. Mersi.
tare amuzanti astia de la emag…nu le contest calitatea serviciilor dar cu „ExtraGarantia de retur” efectiv m-au spart…necunoscatorii poate pun botul…
Ok, am mai ignorat dar de acum, mi se pare a fi ceva deloc la locul lui. Acest site „arenait.net”, se doreste a fi un portal de info, ceva profesionist, sau ceva de genul o stire aici, apoi o inscriere PERSONALA intr-un concurs unde am sansa castig ceva pentru mine si profit de faptul ca eu sunt owner-ul site-ului… ce m-a enervat a fost ultima fraza folosita, „Si, cu ocazia asta, cu acest articol PARTICIP la concursul…”, mai ca sa ne-o dai in fata. Am vazut ca ai blog personal, de ce nu te-ai inscris cu acel site? Felicitari pentru tot ce ai realizat cu arenait, mi se pare super acest portal, il citesc zilnic dar cand vad faze de genul acesta…
Darius, c’mon dude, fii serios, ce veste buna aduci? frate, acum serios, care e dobitocul care a venit cu asa strategie de marketing? ori a facut-o in mod voit si in cazul asta e varza omul, ori a facut-o in necunostinta de cauza si tot varza e. eu , statul (organele abilitate) as sanctiona grav aceasta nesimtire
lasa ca m-am ocupat eu de aciditate cu varf si indesat…si inca ceva (off topic) ori am eu probleme cu isp-ul ori noul voustru hosting e cam lenes…
Da, greseala mea, chiar nu scria niciunde, pierdusem esentialul. Dar daca dadea cineva click pe linkul catre site-ul lor unde e specificata promotia ar fi vazut.
Acum scrie, cu bold. 🙂 Deci nu e doar marketing, au adaugat 20 de zile. Ai 30 de zile sa te hotarasti. Cate ai vrea? 🙂
Tot respectul pentru Emag, daca n-ar fi copiat oferta OKTAL.ro 🙂 [link]
Succes la concurs.
Si unde ai spus ca s-au facut 30 de zile pana acum (Darius)? Ca eu nu am putut sa ghicesc… Si chair si asa, nu cred ca m-ar ajuta la ceva. Daca in 10 zile nu-mi dau seama daca e bun ce am luat, probabil nici 30 nu vor fi de ajuns.
Cum spuneam, e numai marketing.
Pei asta incerc sa spun. 10 zile e suficient. Nu am ce face cu mai mult. Poate doar sa acord o bila alba pentru promovarea acestui drept al cumparatorului online, pe care majoritatea nu-l cunosc.
Cu cat mai multi, cu atat mai bine.
@Alexandru, ai punctat foarte bine de fiecare data!
Foarte bun review ! bravo ! mai bine de atat nu se putea face 🙂
mai terminati cu atacurile mai,nu e nimic rau cu acest articol,cu ocazia asta am aflat si eu de cele 10 zile impuse prin lege,totusi trebuia sa mentioneze in articol cele 10 zile specificate in lege