Pentru prima dată în istorie, Netflix a pierdut abonați. Rezultatele financiare au fost sub așteptări și peste 200.000 de clienți au renunțat la serviciul de streaming. Drept urmare, compania caută metode de redresare și ia în calcul inclusiv introducerea unor abonamente mai ieftine, dar cu reclame. Acestea ar urma să fie lansate în următorii doi ani, iar principalele piețe țintă vor fi țările aflate în curs de dezvoltare. Decizia e una bizară având în vedere că Netflix a negat în repetate rânduri posibilitatea introducerii de reclame, însă e posibil ca decizia să fie influențată de investitori, care sunt tot mai nemulțumiți de cotația la bursă a Netflix.
Serviciile de video on demand competitoare, cum ar fi Hulu și Disney+, au deja abonamente cu reclame și pare că sunt foarte populare, însă și diferența de preț e una destul de mare. Netflix nu a comunicat încă care vor fi prețurile și unde vor fi disponibile abonamentele cu reclame.
Via TechCrunch
Tre sa fii aparte ca sa platesti pentru a vedea reclame…bănuiesc ca diferenta nu va fi colosala încât sa justifice un asa masochism.
Cei 200.000 de clienti pierduti sunt cauzati de incetarea serviciului in Rusia. Capitalizarea pe bursa a scazut si ea cu 36%.
Din Iunie parca apare si Disney+ in Romania