Acum ceva vreme va intrebam, intr-un articol, „De ce mai cumpara companiile BlackBerry?„. Concluzia a fost ca Android nu e asa sigur ca BlackBerry, asa administrabil si ca mananca mai multa banda de internet. Niste concluzii relative dupa parerea mea, si a celor de la Samsung care acum ataca segmentul business.
Eu tot cred ca problema tine de comoditate si de obisnuinta. Samsung insa vrea sa schimbe asta si de aceea a lansat tehnologia „Safe” destinata companiilor, tehnologie ce functiona perfect pe Samsung Galaxy S III si Galaxy Note II dar nu numai. Au si o pagina oficiala pentru asta, ca sa puteti afla mai multe.
Pentru ca vor sa fure putin din piata celor de la BlackBerry au facut si un clip publicitar destinat noii tehnologii:
[Mai multe – VIDEO]
„Eu tot cred ca problema tine de comoditate si de obisnuinta”
Pe bune Darius, dar parca ai fii un copil care repeta la infinit „Batman, Batman”, pardon, „Android, Android”. eu inteleg ca esti fan, dar din cate se pare nu ai pus mana in viata ta pe un telefon BB si sa lucrezi cu el intr-un mediu business pentru a iti face o idee obiectiva despre avantajele unui BB, tu stii una si buna – ANDROID, chiar daca mai multe persoane ti-au spus ca te inseli.
Daca tu ai senzatia ca de maine companiile vor da buzna sa adopte aceasta solutie, te inseli amarnic, nici-o companie serioasa nu adopta tehnologii in faza incipienta, acestea de obicei asteapta pana aceasta ajunge la maturitate.
Sa-ti dau un exemplu, la noi in companie se cauta inlocuitor pentru BB, iar dupa ce si-au f…. creierii cateva luni cei de la IT cu diverse artificii, solutii MDM si altele, intr-un final au zis „Fuck It, ramanem pe BB”, deoarece majoritatea solutiilor pe Android aveau probleme de functionare, integrare, stabilitate.
Si daca tot insisti pe tehnologia touchscreen despre care tu ai senzatia ca este un must-have in zilele noastre, vezi ca sunt o gramada de telefoane BB cu aceasta tehnologie.
Sincer Darius, incep sa te vad ca pe un fanboy obsedat pentru care orice argument concret adus impotriva obiectului veneratiei sale, pica fara nici-o justificare doar pentru ca marketingul a stiut cum sa-ti ajunga la corason. Inainte vedeam genul asta de fanboy doar la Apple, dar vad ca acest nou fanatism tehnologic, asemenator cu fanatismul religios ghidat de sintagma „crede si nu cerceta”, a ajuns si pe la alte branduri.
PS: detin atat telefon Android, cat si BB ca sa-mi pot face o parere obiectiva despre avantajele si dezavantajele fiecaruia.
xtz, si eu pot spune acelasi lucru despre tine si BB, dar eu nu cred asta.
Nu sunt fanboy nimic, am spus-o si o mai spun: aleg ceea ce mi se potriveste din mai multe puncte de vedere (performante, calitate, bani) si am reusit sa testez multe pana acum.
Eu cred intr-un sigur lucru: stiinta. Nu pot sa cred ca BB sunt zei si ca facilitatile lor nu le mai poate oferi nimeni. Ceea ce spui tu. Si aici ma refer la ce firma vrei tu: iOS, Android, Windows Phone. Nu pot sa cred ca nu exista sau nu se poate face ceea ce fac cei cu BB. Imi pare rau.
Exista sansa sa fie mai greu, intr-adevar, dar asta nu inseamna comoditate?
„Nu pot sa cred ca nu exista sau nu se poate face ceea ce fac cei cu BB” – aici apare ceea ce spuneam mai sus, faptul ca nu ai folosit BB, pt ca daca foloseai, gaseai acele avantaje si optiuni pe care le gasesti doar la BB, nu ma apuc acum sa enumar deoarece ti le-am mai zis in articolul pecedent.
„Exista sansa sa fie mai greu, intr-adevar, dar asta nu inseamna comoditate?” – daca tu ai senzatia ca o firma si-ar ingreuna activitatea doar de dragul unui brand, inseamna ca nu cunosti mai deloc gandirea din mediul business. Orice companie care nu are tendinte suicidale dpdv econimic cauta sa-si maximizeze productivitatea prin solutii cat mai simple (out of the box) si fiabile centrate pe nevoile acesteia. Pe actionari/directori nu-i intereseaza ca PITZIPOANCA de la „resurse umane” sau „PR” sufera ca n-are telefon cu display touchscreen si camera de ‘nspemii megapixeli cu care sa-si faca poze in oglinda cu boticul incordat ca dupa o noapte „furtunoasa”, gen Facebook Style :))
„Nu sunt fanboy nimic, am spus-o si o mai spun: aleg ceea ce mi se potriveste” – atunci de ce nu intelegi ca ceea ce ti se potriveste tie, se prea poate sa nu se potriveasca companiilor, ce naiba, eu stiu ca esti baiat destept si destupat, de aceea ma si surprinde articolul asta al tau.
Nu sunt fan BB, la fel cum afirmi si tu, sunt fan stiinta argumentata, iar parerea mea despre cei care sustin neconditionat un brand/religie/idee este ca au o gandire limitata.
Mai frate TL-DR!
Stii ce inseamna ?
Acum te certi cu Darius cand ai observat ca nu te mai bag eu in seama ?
Scrii prea mult si prost ca sa citeasca cineva tot, sau sa inceapa sa citeasca, cand vezi BLOB-ul ala, te speri, de asta te ignor si eu;
Jumatate din ‘argumentele’ tale sunt exact ce spune Darius si nimic mai mult: „concluzii relative”
Si culmea, mie imi place BB-ul si folosesc unul.
Cat despre topic;
Foarte multa propaganda aici… ma scarbeste Samsung pe zii ce trece mai mult.
Ce-i Silver, inca imi porti pica datorita profililui psihologic (de frustrat) pe care ti l-am facut la articolul despre Lenovo K900?
Probabil o sa spui ca si aici ca nu l-ai citit datorita TL-DR (Too Long – Didn’t Read), dar poate in infinita ta inteligenta ne explici si noua cum ti-ai dat seama ca ma cert cu Darius daca nu-mi citesti posturile?
Off topic: xtz comment-urile tale sunt chiar greu de citit (no offense – fa un rezumat)
On topic: xtz daca tot dezvolti atat ne prezinti si noua te rog avantajele „blackbluestrawraspberry” , exceptand numele delicios de apetisant 🙂
@xtz: parerea mea e ca esti printre putinii de pe aici care pot scrie un comment ceva mai lung, coerent si din care sa reiasa concret ceea ce vrei sa spui. Eu iti spun „Bravo”!
@adrian: vezi niste comment-uri ale lui xtz de aici, sunt punctate foarte bine avantajele:
http://www.arenait.net/2013/01/04/de-ce-mai-cumpara-companiile-blackberry.html/comment-page-1#comments
Spor!