eMag este, de departe, cel mai cunoscut si de succes magazin online din Romania. Parerea mea e ca-si merita titlul. Statisticile o dovedesc si mai bine de vreme ce, in cadrul conferintei Digital Marketing Forum (2010), eMag a fost prezentat ca fiind pe locul 5 in topul brandurilor romanesti prezente online.
In dorinta de a incuraja si mai mult clientii sa cumpere online au deschis treptat mai multe showroom-uri pe teritoriul tarii. Timisoara a stat cuminte la coada, acum vine si randul ei. Stirea am aflat-o intamplator de la un prieten care mi-a spus ca a vazut un anunt de angajare pe BestJobs, anunt prin care eMag cauta casier in Timisoara. Stirea a fost confirmata, pe Twitter, de catre Radu Apostolescu, co-fondator eMag.
Din pacate nu se va deschide si un service pentru garantie in Timisoara. Oricum, showroom-ul e mai mult decat binevenit. Locatia este inca necunoscuta, din cate am aflat ulterior dintr-o stire de la Financiarul, insa lansarea va avea loc undeva in luna Martie a acestui an.
Darius, nu este modelul nostru sa deschidem showroom + service pentru ca ar ingreuna nejustificat procedura de acordare a garantiei. Se va accepta predarea produselor la showroom pentru service, dar rezolvarea se face numai in centrul din Bucuresti.
In rest, ne vedem in curand 🙂
Locatia este in Iulius Mall
Mda, ia-i laudat foarte fain , daca ar fii si preturile pe care le practica la fel de faine atunci totul ar fii ok .Din pacate concurenta are preturi mult mai bune .
emag a avut o buna perioada de timp cele mai bune preturi de pe piata…..ceea ce ramane valabil si in prezent dar nu pentru toate produsele…..de exemplu la Boxe Logitech 2.1 Z-2300, 200W RMS, pe emag pretul e putin sub 600 lei iar la concurenta oscileaza intre 520 – 560, deci este ceva diferenta
Sincer, am facut doua systeme identice pe doua siteuri diferite, emag si ….. diferenta de pret ie destul de mare cind tragi linie .
@Eugen: In realitate, linia o tragi dupa ceva timp de folosire a produsului adica dupa ce acesta ti-a fost livrat, cu ce costuri si in cat timp, daca mai poti sa-l retunezi daca nu iti place, daca … daca …
Vanarea sistematica celui mai mic pret afisat este de cele mai multe ori o iluzie si achizitia s-ar putea sa te coste mai mult in final.
Sa nu exageram. Este stiut ca de cele mai multe ori pretul minim este pur teoretic, din cauza stocurilor fictive. Insa nu urca asa de mult. Emag are la unele produse diferente semnificative de pret. La o comparatie, Panasonic TZ7 e cu 20% mai mult, la fel si un HTC HD 2. Si nu fata de cel mai mic pret de pe piata!
Emag insa mai compenseaza prin servicii si seriozitate. Adica as avea mai multa incredere intr-o livrare de la ei decat de la un mag cu sediu social pe cine stie unde. Insa in Bucuresti pierd pt ca multe mag online ofera posibilitatea ridicarii direct de la firma.
la mine in oras e un magazin care are preturi la fel sau mai mici cu o idee,si pot comanda de pe net,ridic de la ei fara bani iar garantia tot la ei se rezolva.deci numai vreo promotie m-ar putea interesa din alta parte,sau ceva ce nu se prea gaseste.
Locatia nu va fi in incinta Iulius Mall ci in zona cu Iulius Mall. Aproape, aproape.
Ar fi fost super sa fie si centrul de service in Timisoara,ne-am saturat ca miticii sa ne traga tot felul de tzepe,cred ca toata tara ar trimite la serviceul de aici.Oricum bine ca sa o fie competitie in oras!
Nu contest calitatile de „mare vanzator” ale emagului, dar contest profesionalitatea lui.
Am vrut sa imi cumpar un blit extern pentru aparatul meu foto, iar cei de la emag mi-au spus ca nu e compatibil. FALS.
Consultand unul din magazinele specializate am aflat ca este perfect compatibil, BA MAI MULT il pot declansa chiar daca nu este pe aparat. Lucru testat dupa chizitionare si perfect adevarat.
Multumesc emag ca m-a invatat ceva: vreau sa imi cumpar ochelari, merg la oameni avizati in domeniu.
Am fost client emag fidel (vinzarea este intr-adevar punctul lor forte) pina la prima problema de garantie, cind m-am lovit de lipsa completa de profesionalism si de atitudinea extrem de jignitoare la adresa clientului (in primul rind prin limbajul folosit si pretentiile exprimate fata de client). Concluzia trasa dupa discutia cu „expertii de la tehnic” a fost ca acestia sint de fapt niste pustani aroganti, incapabili sa inteleaga cele mai elementare aspecte tehnice (cunostinte de natura generala, pe care si un elev de liceu le dobindeste dupa parcurgerea citorva lectii de fizica), ce sa mai vorbim despre politete si orientarea inspre client.
Florin, am incercat sa gasesc comanda ta insa datele din comentariul de mai sus sunt insuficiente. Te rog sa imi trimiti un e-mail la ruxandra.georgescu at emag dot ro pentru a solutiona si clarifica situatia descrisa de tine.
Multumesc,
Ruxandra Georgescu
Manager Relatii Clienti
eMAG.ro
Foarte bine , in TM sa nu fie nici un magazin de service sau vreo reprezentanta, caci oricum timisorenii au Europa langa ei (care incepe acolo unde incepe autostrada- adica de la Szeged incolo)… o sa le mai trebuisaca inca vreo 10 ani miticilor sa se prinda ca din TM pot scoate bani frumosi daca fac in TM reprezentanta caci:
1. Sunt f. multe firme romano-straineze(Alcatel, Continental=Siemens, Solectron etc) care isi platesc angajatii f. bine-in statisticile pe tara locul 4 ca salarizare
2. Posibila clientela destul de mare(aprox 100.000 la 320.000 locuitori)
3. Aradul este aproape (50km)=posibili clienti in zona etc
dar ce știu eu, las sa-si bată ei capul si peste 5 ani când isi vor da seama ca au pierdut o piată ,va fi prea târziu; vin altii care au stiut si vor stii sa aprecieze clienții(ex.SINPRO care a devenit GOLD member NIKON)după ce ne-am plâns mai bine de 3 ani ca nu avem o firma de vânzare aparatura foto, iar acum majoritatea timisorenilor au aparate foto NIKON(inclusiv eu,sic)
are sediu in Timisoara?daca da unde ii?sau unde va avea?
Pe Aradului langa Mall.
emag nu mai e magazin online. Ma duc la un ‘showroom’ de-al lor si au in stoc sa-mi dea HDD-uri, monitoare, etc. Cu fiecare magazin emag (aka showroom) ce se deschide preturile cresc. Sa fim seriosi! PC Garage rulz!