Cand au fost introduse testele de impact in industria auto, doar cateva masini reuseau sa atinga punctajul maxim. In ziua de azi doar cateva nu reusesc. Si ce rost mai are un astfel de test, cand din punct de vedere al sigurantei nu mai poate diferentia nici un autoturism.
Drept urmare NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration), NCAP-ul american, a decis inasprirea conditiilor de testare, pentru a face iar rezultatele relevante. Si asta prin introducerea de noi probe.
Mai exact, se vor folosi si manechini de dimensiuni mai mici, care sa simuleze prezenta unei femei in masina. Sau se vor face teste de impact lateral dupa ce masina a lovit deja pe laterala opusa un obstacol (copac, stalp etc). Si multe altele, in functie de ce le trece prin minte. Si cel mai probabil si EuroNCAP se va conforma la aceasta ideologie.
sa mareasca vitezele in primul rand.
sa bage viteze de cel putin 90-100 km/h. Ca nu este relevand 70 km/h la un impact cu un zid. Viteza de im pact in realitate este mult mai mare. Viteza ta plus viteza celui cu care te lovesti.
Da, dar fiecare mai pune si frana, nu intra asa ca orbii unii in altii.
Daca depaseste unul pe linia continua cu 120 km/h si celalt din sens opus ii apare dintr-o data in fata avand si el 100 km/h cand mai faneaza? Multe accidente se intampla din cauza depasirilor pe linia continua in rampa…etc.. Daca stai sa te gandesti, la o viteza de impact de 200 km/h nu prea isi mai au rostul testele euroncap
poi nu mai franeaza. adios