Scena jocurilor battle royale a ajuns să fie foarte aglomerată în ultima perioadă, însă, în ciuda acestui lucru, Apex Legends se bucură de un succes nemaipomenit. Jocul a ajuns la 25 milioane de jucători în doar o săptămână de la lansare, iar după o lună a depășit deja pragul de 50 milioane de jucători. Conform statisticilor prezentate într-un clip publicat de dezvoltator, cei 50 milioane de jucători au declanșat 170 de milioane de respawn-uri, 158 de milioane de finishere și 1.23 miliarde de ultimate.
La aceste rezultate a contribuit, desigur, și funcția ping, despre care dezvoltatorul susține că a fost utilizată de 31 de miliarde de ori. Ping este un sistem care permite evidențierea inamicilor, a armelor, dar și a altor puncte de interes prin comunicare non-verbală. A fost atât de bine primit de gameri încât și Epic Games s-a grăbit să-l implementeze în Fortnite.
Acum probabil că vă gândiți ce plan de monetizare are Respawn Entertainment, în contextul în care Apex Legends e free-to-play și n-are lootbox-uri. Răspunsul e simplu: battle pass-uri. Nu știm încă ce vor include și cât vor costa, însă am o bănuială că e vorba de skin-uri.
Via: ZonaIT
Eu îl și joc, este o combinație foarte reușită de fornite Pubg și alte titluri reusind sa implementeze tot ce e mai bun din genul battle Royale. Partea proasta este ca au foarte mulți codați și încă nu au implementat o soluție de ban
Dacă se baga GTA V free to play, Fortnite si Apex raman cu multi mai puțini jucători
La pretul actual este ca si gratis.
E interesant jocul dar nu prea m-a prins. E mult mai bine optimizat ca PUBG și mult mai complex ca Fortnite.
@Toma Bogdan
La cât de înțesat de microtranzacții e și GTA 5 mai bine l-ar băga pe gratis, dacă vrei online trebe să pompezi bani în vaca de muls a lu’ 2K.