Dacia se schimba. Era si cazul. Nu doar logo-ul care seamana cu un desfacator de sticle se schimba ci si imaginea brandului. Dacia nu mai este un producator low cost.
Am citit comunicatul de presa si nu o sa va spun ce scrie acolo. Practic mult text de marketing despre ce reprezinta noul logo, despre minimalism si ingeniozitate. Vrajeala.
Este un logo nou. Punct! Sunt introduse in gama trei culori care nu au inca o denumire comerciala dar sunt inspirate din natura. Pe masini vom vedea noul logo din a doua parte a anului 2022. Va spuneam ca Dacia nu mai este un brand low cost. Corect, am vazut asta prin noile modele. Ca sa scape de imaginea de brand low cost, Dacia considera ca este acum un brand care ofera produse corecte la pretul corect, pentru oameni care stiu exact ce au nevoie. Un fel de smart buying.
Dacia – Daca ai cap ia-ti alta !
Glumesc. Doar ca in ultimul timp au umflat preturile masinilor. Desi nu era cazul si segmentul pe care il ocupa este destinat celor ce cauta lowcost.
Si tot cu 2 stele euro ncap defilam? Intreb asa in numele victimelor….
Asta cu 2 stele e fumata. Are 4 stele la siguranta pasagerilor.
Iar tu tot 2 neuroni funcționali ai?
Întreb așa în numele cititorilor cu capul pe umeri.
Desteptii planetei: https://www.euroncap.com/en/results/dacia/logan/42505
Se face media intre cele 4 categorii. La siguranta pasagerilor si a copiilor a luat 4 stele. A luat doua stele sau o stea la celelalte capitole precum siguranta pietonilor. Ca vrei sa vezi doar media e problema ta, dar la un impact ai siguranta de 4 stele nu de 2.
Fa tu media cum vrei, acolo scrie ca are 2 stele. E un sicriu pe roti. De banii aia prefer sa imi iau orice second hand cu 5 stele. Urmareste accidentele cu loganuri sa vezi cine crapa… asa ca fapt divers.
@Piuir
Iar tu ești un prostălău ambulant dacă 4 stele de la testele de impact ție ți se par 2 stele.
Indiferent ce citești tu acolo, nu s-a făcut în realitate nicio medie, nu avea cum să iasă 2 stele dacă la rezistența structurală a luat 4 stele.
E plină lumea de analfabeți funcțional și de spălați pe creier.
@Greuceanu: Bine mă că ești tu deștept. Păi dacă rezistența structurală înseamnă tot,atunci îmi iau un Mercedes de prin 90 sau o americană de prin 60-70 si să vezi alea ce solide sunt….asta nu înseamnă că sunt sigure
2 stele sunt 2 stele,nu încercați să o scoateți că nu știu ce că nu știu cum.
@greuceanu, nu are rost sa jugnesti, ca nu pari mai inteligent. Eu mi-am spus parerea si nu cred ca exista cineva care mi-o poate schimba si din alt motiv: cunosc o persoana care e la pat din cauza loganului care a fost doar o fieratanie inutila in cazul impactului. Al doilea caz cunoscut de catre mine nu e grav, fara impact frontal, dar cu airbaguri sarite si arsuri pe maini de l ele. Apoi sunt cazuri cunoscute de noi toti… huidu cu GL-ul lui a ucis 3 intr-un logan, iar cei din mercedes nu au avut nimic. Diferenta de masa face diferenta, dar loganul iese rau si cand se loveste de ceva mai usor decat el.
@Piuir
Continui să aberezi prietene. Masiv.
Dacă tu nu înțelegi că la testul de rezistență structurală la impact a luat 4 stele față de 2 sau 3 stele primite de modelele anterioare, înseamnă că ai un IQ extrem de subțire.
Noul Logan este la fel de singur la impact precum este oricare altă mașină care a luat 4 stele in condițiile de test, adică impact la 50-60km/h.
Nu ce bălării/ tâmpenii scrii tu acolo.
Dacă vrei îți și desenez.
Înțeleg că va place să faceți hate retardat, dar nu ține.
Cu toată dragostea.
De la scutul Medieval, la desfăcător de sticle, iar acum altă variantă..
Dar tot o tigaia ultra low cost vândută la preț de mid range spre low
Tigaia asta este foarte apreciată în lume 🙂
Posesorii se mașini cu 300.000 km la bord și minim 15 ani sunt foarte nemulțumiți de tigăile astea noi. Cu 3000 Euro își iau super BMW. Nemții pare că sunt mai nou fani tigăi.
Tigaie de calitate.
Iar Germanii nu folosesc Loganul ca si mașină principala, mai au alte 2 modele pe lângă (alte Branduri
@De Mons
Ba tocmai că germanii folosesc Loganul ca mașină principală, cu ea merg zilnic la serviciu, fac naveta, cumpărături etc.
Celelalte modele pe care le dețin le folosesc ca mașini secundare, numai în concedii, mult mai rar.
Așa că lăsați hate-ul de kkt la adresa brandului autohton, că nu ține!
E la modă să denigrezi tot ceea ce este românesc.
Și mă rog ..de când DACIA mai e românească?
Este deținută de grupul Francez. De foarte mult timp.
Știu, plin de Dacii la germani
Destul de interesant noul logo insa nu stiu ce sa zic despre partea cu ” Dacia nu mai este un brand low cost „. Nu o mai fi asa dar nici preturile nu mai sunt asa mici, in plus au gresit-o mult cu noile motoare pe benzina si faptul ca au eliminat diesel-ul. Stiu ce o sa spuneti, poluare, normele UE, etc. dar degeaba ai o masina frumoasa daca nu ai un motor care sa o puna in miscare.
Ce ma?
Companiile mari fac pasul catre electrificare si hidrogen ,si tu intrebi de ce au abandonad diesel-ul?
Nu stiu pe ce planeta traiesti dar sunt o gramada de tari ,care au anuntat deja interzicerea spre vanzare ai utilizarea masinilor diesel ( binenteles cele mici de pasageri deocamdata ) peste cativa ani , tu ai investii in ceva care nu are nici un viitor ? Sa nu mai vorbim de emisii ca sunt niste amenzi de sari din pantofi daca nu te incadrezi la norma din ce in ce scazuta de poluare pe care ti-o impun Cei din UE
Deja companiile mari scot din Ce in ce mai putine Hybrid-uri facand trecerea catre Plug in Hybrid cu autonomie mare si Full electric .