Conceptul de Mech (robot de razboi) nu mai este de ani buni o noutate, facandu-si aparitia intr-un numar destul de mare de jocuri, datorita incarcaturii vizuale pe care o implica. Si pe asta se bazeaza si Front Mission Evolved, un shooter la persoana a treia in care majoritatea timpului il petrecem la bordul unui astfel de robot, sau wanzer cum a fost denumit aici.
Insa avem si misiuni pedestre, ceva mai dificile, cand distrugerea inamicilor necesita mai multa pricepere si perseverenta. Totusi robotul este primordial, si in timp il facem din ce in ce mai puternic, pentru a putea rezolva cat mai rapid toti dusmanii, si a ne ajuta aliatii in completarea obiectivelor.
Actiunea se petrece in anul 2171, la 50 de ani dupa finalul din Front Mission 5 Scars of the War, intr-un timp in care omenirea se pregateste de explorarea spatiului apropiat. Insa companiile care se pregatesc sa preia aceasta sarcina, in intentia lor de a castiga cursa spatiala, ajung la sabotaje industriale, care escaleaza la razboi in toata puterea cuvantului.
Si aici intram si noi in scena. Grafica jocului este multumitoare, insa este trasa in jos de dialogurile puerile intre personaje si interpretarea actoriceasca neconvingatoare. Sistemul minim necesar trebuie sa includa nu procesor dual core, 1 GB de RAM, 11 GB liberi pe HDD, si placa video GeForce 7800 sau Radeon X1900 cu 512 MB memorie. Iar recomandat ar fi un CPU dual core la 2.4 GHz, 2 GB de RAM, tot 11 GB pe HDD, si placa video GeForce 8800 sau Radeon HD 3850 cu 512 MB.
Front Mission Evolved a fost lansat pe data de 28 septembrie 2010, pe PC, Xbox 360 si PS3, de studiourile Double Helix Games. Demo nu exista, dar un trailer de lansare gasiti mai jos.
Nu imi place! Nu imi place modul in care se misca „wanzer”-ii (nume foarte prost ales, parerea mea, numai la mech nu ma gandesc) parca giliseaza pe gheata. Vechiul MechWarriors ar da clasa aici, foarte ok acel joc.
Din cate stiu urmeaza sa lanseze un nou MechWarrior. Abia astept!