
Desi initial pozitia celor de la Apple a fost, ca si pana acum, puternica (incercand sa arunce iar vina pe utilizator), se pare ca intern si-au dat seama cat de rau stau lucrurile (si nu traiesc in negare). Astfel, Tim Cook, CEO Apple, intr-o scrisoare (devenita ulterior) deschisa isi cere scuze clientilor sai pentru aplicatia nereusita.
Si le recomanda, pana la solutionarea tuturor problemelor importante, folosirea de sisteme de navigatie complementare, cum ar fi Bing, MapQuest sau Waze, sau chiar hartile online de la Google si Nokia.





Am vazut si eu cateva imagini pe net, parca erau niste balari 🙂
Macar au avut bunul simt si si-au cerut scuze public.
Incepe sa fie un obicei, 4S a avut probleme cu Siri (beta), poate iphone 6 sau 5S va fi finisat mai bine inainte de lansare.
Sa ne aducem aminte si de problemele de la lansarea 4S cu SIRI (beta). Daca o tin tot asa s-ar putea ca lumea sa aibe asteptari mai mici de la un nou iphone
si-au cerut scuze ca sa nu se trezeasca cu un proces ca a plonjat cineva intr-o prapastie ca s-a luat dupa hartile lor… se gaseau unii sa-i dea in judecata si apoi apple trebuiau sa plateasca ceva bani victimelor. tot manevra de marketing.
@demonel:
Bravo!
Scuzele nu ajuta cu nimic omu, eu daca dau 1000 de euro ptr un telefon si imi spune x specificatii, pai alea le vreau nu scuzele lor, daca in loc de amaratu lor de soft, imi trimiteau cutia goala ce , isi cerau scuze ca au uitat sa puna tot in cutie.
Mi se pare de-a dreptul stupid sa bagi la vanzare un terminal nefinisat. Pai astia de la Apple s-au grabit sa vanda fara sa stie ce contine pachetul? Nu pot sa cred ca nimeni din angajatii Apple n-a tras un semnal de alarma cu privire la hartile Apple. Probabil ca fiind o companie atat de mare isi permit sa faca asta fara sa le afecteze imaginea !?!
rusineeee!!!!