Lamborghini a lansat ieri primul SUV denumit Urus. Este primul autovehicul de acest gen al companiei si probabil este si cel mai rapid.
Pe scurt despre Urus:
- motor de 4 litri V8
- 650CP
- Cuplu de 626Nm intre 2250 si 4500RPM
- 100Km/h in 3.6 secunde
- 200Km/h in 12.8 secunde
- Viteza maxima: 271Km/h (viteza limitata electronic probabil)
- Cutie in 8 rapoarte
- Greutate: 2.1 tone
- Pret: 200.000 dolari
Ce ziceti de Urus? Aveti grija sa nu scrieri Ursus 🙂
Nu e primul lor SUV, au mai avut unul in anii ’90, dar a fost un fail.
Poate asta sa fie primul SUV decent.
Un suv la care putem visa si conduce virtual daca apare in noul joc Need For Speed .
Nu este primul Lamborghini de acest gen. Au mai făcut unul acum vreo 25-30 de ani pt un contract cu armata SUA. Si acela arata foarte bine. Din păcate contractul a fost adjudecat de o alta firma. Să nu uităm că Lamborghini este la baza producător de tractoare.
Si cand au produs ultimul tractor?
@Gabriel In 2017…
@Gabriel, vezi aici http://www.lamborghini-tractors.com/en-eu/
Da. Inca fac tractoare.
http://www.lamborghini-tractors.com/en-nd/
Legenda apariției supercar-urilor Lamborghini este cunoscută și unică.
Lamborghini este văzut că „rebelul” industriei auto.
Produc un număr limitat de mașini pentru a menține exclusivitatea acestora. Uneori numărul este extrem de limitat precum Reventon (20 masini) sau Aventador J (un singur exemplar). Toate acestea sunt vândute înainte de a fi produse. A fost difuzat un episod Superuzine (pe National Geographic sau Discovery) in care este prezentată modalitatea de construcție a fiecărei mașini care trece prin 14 puncte de producție. Fiecare motor poarta semnatura inginerului care l-a asamblat și verificat.
Pur și simplu au grijă că fiecare model sa nu poată fi catalogat decât într-un singur mod: excepțional.
De curând Lamborghini au împlinit 50 de ani, foarte puțin în comparație cu alte mărci de renume. Însă mesajul lor de promovare a fost următorul:
„100 de ani de tehnologie obținuți în doar 50”
Super 😀
@Gabriel
Daca nu stii, macar nu incerca sa te dai mare…. chiar este jenant ca nu stii lucru asta, da mai bine taceai
Voi toti astia care va umflati ca mari cunoscatori pe aici si va luati de Gabriel, cum de nu aveti habar ca Lambourghini de fapt e detinuta de VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat) si de fapt nu mai are nici o treaba de prin anii ’70 cu Lambourghini tractors? Auzi tu, cica sunt la baza producator de tractoare, m-am cracanat de ras. Si BMW au facut avioane, sau Rolce Roice fac motoare de avion, asta nu inseamna ca la baza sunt avioane.
hai serios SD06 …? ca tu le stii pe toate.
Nu le stiu pe toate, dar dar cum poti face un articol despre masini lambo daca nu stii macar pitin din istoria lor
Inca o stire de umplutura dupa parerea mea, “unveiled” nu e sinonim cu a lansat ci mai degraba cu a dezvaluit publicului “necunoscator” ca sa spun asa, se stia de Lambourghini Urus inca din 27 Septembrie 2016 caci daca a jucat cineva Forza Horizon 3 aceasta era prezenta in showroom. Productia de serie va fi undeva in Februarie 2018 deci data de 4 Decembrie nu are nici o semnificatie aparte ci doar scop de marketing.
Deci lambo asta costa 200,000 si are un motor V8 si 625 Nm cuplu. Tesla a anuntat Roadsterul care costa tot 200,000, e adevarat ca nu e inca in productie, si ei zic ca va avea 10,000 Nm la roata!? Deja din punct de vedere al tehnologiei nu prea mai vad justificarea unui asa pret pe o masina cu motor „clasic”.