Dupa un an de activitate, Bing, motorul de cautare al celor de la Microsoft, o duce destul de bine. In tot acest timp a acaparat 12% din piata. Ceea ce este destul de bine, chiar daca Google isi pastreaza un avantaj mai mult decat confortabil, cu o cota de 64% dintre preferintele internautilor.
Insa aceasta crestere avuta de Bing a fost facuta pe seama celorlalte motoare de cautare, nu a Google-ului, ce a ramas relativ la acelasi nivel. Insa poate realizari mai importante pentru Bing sunt intrarea acestui cuvant in vocabularul nostru ca verb, la fel ca google, cu semnificatia de cautare, ceea ce-i va asigura viitorul.
Si, pe langa asta, agentiile de publicitate si variate alte companii au acum in vedere motorul celor de la Microsoft pentru reclame, ceea ce va aduce suficiente venituri.
De unde ati luat cifra de 12%?
Pe statcounter are 8,63% in SUA si worldwide nu a sarit de 4%.
De la Bloomberg – BusinessWeek
Și mie mi se pare cam optimista cifra de 12% pentru Bing chiar și numai pentru SUA, ca la nivel international nici nu poate fi vorba. Poate ca Bing va ajunge la ponderea asta doar dupa ce Microsoft va primi unda verde de la autoritatile americane sa-si unească fortele cu Yahoo pe nisa cautarilor online…