RCS&RDS a tinut in aceasta dimineata un eveniment de presa, insa din pacate nu am putut ajunge. Dar ce bine ca exista comunicatele de presa. 🙂 Tocmai am aflat ca Digi Mobil are peste 2 milioane de abonati si o cota de piata de 25%, in doar doi ani de la relansare.
Cel mai bine a prins abonamentul Optim Nelimitat, peste 1 milion de oameni optand pentru acesta. Reteta este simpla, asa cum chiar ei o spun: investitii majore in dezvoltare, tehnologii de ultima generatie, oferte concepute pentru nevoile tuturor, si preturi mici.
Inclusiv internetul mobil inregistreaza 2.4 milioane de utilizatori. Traficul total de date mobile dintr-o luna a ajuns al 2.8 milioane de GB, iar traficul lunar de internet si date fixe a ajuns la 204 milioane de GB, de 3 ori peste medie.
Incepand de astazi, compania vine in sprijinul utilizatorilor care nu sunt clienti de servicii fixe Digi si isi porteaza numarul in reteaua Digi Mobil si le ofera posibilitatea de a achizitiona telefoane inteligente cu avans scazut cu pana la 50%.
Clienti o fi avand, da cu calitatea „ie” probleme serioase.
Sunt client RCS-RDS , au cele mai bune servicii la TELEFONIE MOBILA de pe piata. Nota 10 cu felicitari !
Tot respectul pentru rds. Am net de la ei si din 2 in 2 ani am primit upgrade la net gratuit. Am un abonament de telefonie pe care dau 25 lei si vorbesc in strainatate in fiecare zi. La orange imi veneau facturi de 300 lei in fiecare luna. Good job RDS.
eu am trei abonamente la ei. abonamentul de 2 euro e 2 euro adica 9 lei
ar fi culmea sa fie mai mult :))
@Marius
Puteau fi 2 euro fara TVA inclus, asa cum se intampla la alte companii.
Sau cu taxe ascunse.
Sau la un curs valutar numai de ei stiut.
Deci da, am ajuns sa apreciem faptul ca 2=2.
Felicitări RDS RCS la cat mai multi..restul sa mai coboare preturile sa mai aibă abonați..
– fără ei „RDS ” și acum plăteam o căruța de bani ptr. cei care se credeau invincibili în telefonia mobila , trebuie apreciata concurenta deși știm cu toți ca încă mai sunt zone fără acoperire, dar hai sa fim serioși la câți bani dam no coment.
Știu ca sunt multi cârcotași dar multi dintre ei au făcut abonamente la digi. De ce..prietenii știu..
Eu am avut abonamente pe firma de la ORNAGE Romania , mi-am luat teapa – plateam 700-850 de lei/luna si cand ii sunam imi raspundeau parca eram ultima carpa de pe pamant, la fel am patit si cu VODAFONE , abia astept sa scap de ei !
Au aparut cei de la RCS-RDS cu oferte beton care sparge piata.
Ai sunat vreodata la RCS sa vezi acolo cum te trateaza ei ?
Sunt sigur ca nu, i-a suna asa de curiozitate si intreaba-i „cat e ceasu” sa vezi acolo custumer support 🙂
Nu rezolvi NIMIC , dar absolut NIMIC cu ei telefonic, n-au numere, nu pot sa te redirectioneze la suport tehnic, „trebuie obligatoriu sa trimiti petitie online”
La care ti se raspunde cu un mesaj generic/copy paste „din pacate” dupa 30 de zile.
A observat cineva 4G-ul cat throttle are ?
Eu a trebuit sa trec inapoi pe HSPA+ (3G) pentru ca dadeam cu telefonu de pamant.
Din pacate sunt praf RDS cand e vorba de retea, per total.
Sunt buni, da, pentru 2E dar nu te astepta sa mearga cum vrei tu ca la Vodafone/Orange
Nu-s deacord cu tine. Suportul tehnic e foarte ok. Pentru cine nu se pricepe la pc-uri si retele te ajuta si-ti rezolva problema imd. Daca nu iti trimit acasa un omulet. Mie mi sa intamplat sa-mi trimita acasa un omulet care stia doar retelistica si sa configureze un acces. Era foarte ok daca aveam nevoie de asta, omul a zis ca nu poate face nimic si ca-mi trimite un alt coleg. A 2 a zi mi-a venit un omulet care facea munca de teren si m-a ajutat sa-mi pana inapoi netul. Era din cauza antivirusului, si omul chiar stia sa-si faca treaba. Pe 4g nu stiu ce sa zic dar spun si ei ca-s la inceput.
Deci tu zici ca ala-i suport tehnic cand la telefon iti zice „trimitem noi pe cineva MAINE ca eu habar nu am”
Si „maine” vine cineva care zice „eu nu stiu sa fac asta, trimitem pe ALTCINEVA MAINE”
Ala-i suport tehnic bun ?
nu man, ai suport tehnic pe diferite nivele de nevoi/cunostinte. Daca omul are o problema de p1 iti trimite un om cu cunostine de p1 daca ai nevoie de un om cu nivel de cunostine pe p2 iti trimite pe unul de p2. Multe companii au doar un timp de suport …gen p2 si atat. Daca tu ai nevoie de p1 iti spune pe scurt ca trebuie sa-ti schimbi ceva. M-ai inteles?
Am Mobil de 2 ani si jumatate.Fără probleme.
3 abonamente de Digi Nelimitat pentru care achit 44 lei inclusiv tva lunar.
Am net fix, excelent.
Am cablu tv, suficient.
Am DIGI Online, suficient.
Am DIGI Filme online suficient.
Pe toate astea achit lunar 98 lei inclusiv tva.
Cartelă prepay Digi 2,4 euro cu tva, 3 luni activă, 200 min.naționale.
Dați-mi un cost cu raport calitate/preț mai bun decît toate astea de pe planeta asta și vă achit dublu diferența.
Vdf, oranj, tlk, sînt deja în spate.
2 milioane de abonați în 2 ani.
Vdf și oranj au cel mult 8 milioane activi și sînt pe piață de 20 ani.Și clienții ăștia au fost captivi pînă acum 2 ani.
Am fost la VDF și deși plăteam 70 de lei pe luna am fost tratat ca un sărac care nu își permite sa plătească măcar un abonament de 50e/luna ca sa am o reducere buna la un telefon. Am trecut la digi pt oferta lor, chiar dacă au minusuri, pt ca plătesc 40 de lei doua abonamente. Nu sunt mai buni ca vdf sau ca orange la semnal dar se apropie de telekom iar dacă vor investi cum au făcut-o si la internet cred ca vor fi numărul 1. Vedem.
Silver,
Am sunat de 15 ori sa imi faca oferte, contra oferte si mi-au raspuns foarte frumos si civilizat ! La concurenta nu se intampla asa ceva
🙂
Daca vorbesti urat la telefon cand esti sunat sau cand ii suni eu cred ca nu ar trebui sa te asptepti sa ti se vorbeasca frumos .
Sunt ok, cel putin in unele din orasele mari, 4G merge super bine. In unele orase mai mici, cum e Hunedoara, nu prea vezi diferente intre 3G si 4G. Dar la tarifele lor sunt mai mult decat multumit.