Zilele astea am comandat niste electrocasnice de la eMAG. Comanda mea a fost impartita in mai multe livrari, ca sa ajunga mai repede, iar o parte a venit deja. La livrare cei de la curierat, despre care credeam ca-s de la Fan, au zis ca-s de la eMAG. Ulterior am vazut ca de fapt produsul meu a fost livrat cu eCOURIER.
Mai mult, numarul de telefon al curierului afisat in contul meu este tot cel al eMAG. Dupa cateva cautari pe Google am aflat ca eCOURIER ar putea fi AddCargo, o companie despre care eu n-am auzit niciodata si care la clienti ii are pe cei de la eMAG si FashionDays.
Totusi, cand am verificat AWB-ul dat de eMAG in aplicatia AddCargo nu am primit niciun rezultat.
In orice caz, mi se pare destul de natural ca eMAG sa aiba propria firma de curierat in viitor. Poate nu pentru toate produsele dar macar pentru unele.
Este foarte buna initiativa,a fi curieratul emag.
Bravo lor. Am o comanda plasata pe 23.04 care cuprindea un cadou pentru cineva, apare livrata curier dar nu este intrata in depozit curier „Urgent” Cargus …. Dupa 3 saptamani nu am primit macar un telefon de la cineva cu ce se intampla….
Cine eSLOWmag? Ultimele comenzi la ei au intarziat cel putin o zii sa nu mai vorbesc de livrarile care intarzie 4 – 5 zile ca cineva din nu stiu ce depozit sau showroom a uitat sa trimita produsul. Sunt penibili si de ce devin mai mari livrarile lor ajung mai greu iar nesimtirea personalului deja incepe sa se simta. Am sunat la un moment dat sa intreb de o carcasa ce intarziase deja vreo 5 zile si o intreb pe cucoana de ce dureaza atat in conditiile in care in trecut livrau in aceeasi zii, iar raspunsul a fost ceva de genul: atunci eram firma mica, acum suntem mari si avem multe comenzi.
Întra-adevăr, nu vin de fiecare dată la timp.
Dar și oamenii (se pare că și tu) nu mai au răbdare. Poate ai nevoie de un lucru chiar în acea zi, dar să nu-mi spui că aveai nevoie de carcasă imediat, nu puteai să-ți desfășori munca de pe PC…
Când nu-ți vine din depozit e vina firmei de curierat, furnizorul dă produsul și curierul să-l livreze.
Și pentru „cucoanele” de la Relații Clienți: ar trebui să le înțelegem și pe ele (sau ei), nu ele/ei îți livrează produsul. Și cu siguranță nimănui nu-i place să vorbească cu cineva și să fie jignit sau înjurat pentru că alții nu-și fac treaba. Până la urmă sunt puși acolo să te ajute, nu să-ți verși nervii pe ei din cauză că un Dorel a uitat să pună coletul în mașina curierului.
Oameni cand fac comanda se asteapta sa le vina in termenul specificat, eu ce sa mai zic daca nici dupa 3 saptamani nu a ajuns. cata rabdare sa am ? Am facut comanda la PCgarage (fara sa vreau sa le fac reclama) si in 26 ore de la plasarea comenzi am avut pachetul in mana.
Exagerezi. Nu am zis „15 luni”, mă refeream la 2-3 zile.
@NBA Problema nu a fost la curier, produsul meu nu a plecat de la eSLOWmag din depozit desi aparea pe site ca fiind in tranzit. Sa ne intelegem, cineva nu a avut chef (propabil fiind prea grea) sa puna coletul ala la curier iar in decurs de o saptamana nimeni din serviciul lor de relatii cu clientii nu a fost capabil sa imi spuna unde este produsul meu si cand va ajunge. Iar dupa vreo 4 – 5 zile de asteptare si zeci de telefoane date, am decis sa repet comanda exact cu aceleazi produse. Si surpriza, dupa o saptamana de la comanda initiala ma trezesc cu doua carcase de ridicat din showroom (normal ca una am anulat-o).
Iar in ceea ce priveste graba, deja stateam de aproape doua saptamani cu componentele sigilate pe masa.
Serviciile eSLOWmag sunt la nivelul penibil si sansele ca o comanda sa intarzie la ei sunt enorme. Ca si comparatie, luni seara (08.05.2017) am comandat la evoMAG (un magazin pe care de obicei nu prea il bag in seama) un produs ce se afla in stoc furnizor. Ieri (10.05.2017) am primit produsul, in intervalul orar specificat, fara nici un fel de probleme si am primit si o multime de informatii privind statusul comenzii. In general si Vexio sunt la fel si altii ca ei.
Deci se poate, insa nu la eSLOWmag pentru ca ei sunt mult prea mari sa le mai pese iar noi nu ii taxam pentru asta.
Spuneam anul trecut înainte de Blackday că Emag își vor face propria firmă de curierat.
Au avut suficiente motive de la Cargus și ceilalți operatori.
Încercarea de a livra prin Poștă se pare că nu le este suficientă dar va rămîne probabil pentru a livra în localități mici.
Era cazul….
Prefer Posta Romana oricand! Nu-mi place sa fiu deranjat de curieri; primesc sms si ma duc sa-mi ridic coletul cand am eu chef. M-am bucurat cand Emag a inceput sa lucreze cu Posta. Pana atunci preferam Fan C, tot asa, cu ridicare de la sediu.
Livrarea prin curier propriu s-a făcut după Black-Friday de anul trecut. Am lucrat o perioadă în call-center-ul lor și de acolo știu.
Pe viitor vor să-și mărească flota proprie de curierat, și să livreze comenzile care întârzie.De asemenea, am observat că preferau să trimită prin curierat propriu, comenzile cu electrocasnice, fiindcă o grămadă se distrugeau de către firmele de curierat.
Am mai auzit de eCourier sa stii…
(dar nu stiu de unde ~ nu mai tin minte)
Nu e ceva „nou”… sau poate ma insel ca numele e asa „catchy” nush….
Si in ultima vreme m-am cam saturat de eMAG;
Imi zice „IN STOC” ~comand luni dimineata, imi zice „Produsele pot fi ridicate din Crangasi MAINE DUPA ORA 12:30” sau prin curier MIERCURI;
Miercuri pe naiba, SAMBATA mi-a ajuns, si nu e singura comanda care se comporta asa.
Si in ultima vreme cam asa se procedeaza ~5 zile pentru Bucuresti…
Si ca fie vorba au inceput sa ia 5ron pentru livrare la oficiile postale ~ nu stiu daca ati observat.
Femeile de la Posta Romana au ras malefici si si-au frecat mainile cand le-am spus asta acum 2 zile.
Voi încă aveți răbdare sa vi se livreze după 3,5,10 zile cu scuze? A fost o data Emag….
Am comandat la emag in 28.06.2017. Livrare gratuita, mai multe produse. Am primit sms imediat ca voi primi produsele intre 1 si 03.07.2017. Acum e 06.07.2017 si tot astept. Pe sait apare comanda plasata si atat. Intre timp o parte din produse nu se mai aflau in stoc, altele nu mai faceau parte din oferta emag iar un produs apare ca si cum l-as lua la pret intreg fara reducere. Nici un telefon sau sms de la ei. Ar trebui sa ajunga cu ecourier. Si in fiecare zi se decaleaza termenul de predare. Ieri era 06-07.07.2017, azi e termen de livrare 07-08.07.2017. Foarte frumos nu?
ABSOLUT DEZASTRU SI BATAIE DE JOC !
Fraților , trebuie sa va spun ce am pățit zilele trecute cu cei de la ecurier . Se făcea ca mi-au adus comanda pe care mi-au lăsat-o in mijlocul străzii și cică vroiau ciubuc 25 lei (repet ciubuc pe lângă )adică 25% din valoare . Mi-au tăiat chitanța pe valoarea produsului și i-am pus sa o anuleze și sa ia produsul înapoi ( comanda fiind de la emag )
Hai laso ca pute….
Eu am comandat pe 31.10 o masina de spalat rufe, termenul de livrare mentionat era 01.-02.11. 24,99 lei costa livrarea. Ok, am dat comanda, la fel SMS ca se va livra pe 01-02.11.2017, intre orele 12:00 si 18:00. Pe 2 noiembrie primesc alt SMS ca au predat comanda curierului si se va livra pe 03-04.11, intre orele 12:00 si 14:00. La relatii clienti operatorul a mintit mai intai spunand ca termenul este estimativ, dar cand i-am replicat ca nu scria niciunde cuvantul estimativ, nici in conditiile emag, a recunoscut ca am dreptate si a zis ca pot face reclamatie, ca e dreptul meu. In conditiile in care dau la buyback masina veche complet functionala, pregatita sa vina sa o ridice din 31.10 seara, si mai chem si o ruda sa stea acasa toata ziua…Bineinteles ca le-am trimis sesizare la emag si totodata am facut petitie la ANPC, sa ii controleze.
Emag ar trebui sa renunte la colaborarea cu Fan Curier.Sunt neglijenti si needucati.
Ridica tonul la clienti pe motiv ca sunt aglomerati; motiv ce me mine nu ma intereseaza.
Si aproape niciodata nu au sa dea rest.
Sunt firme de curierat cu servicii mai bune si mai ieftine in Targu Neamt.