Ford tine sa le demonstreze persoanelor care inca nu sunt convinse de masinile electrice ca acestea sunt capabile de orice. De exemplu, un prototip de Ford F-150 a tractat un trailer de 500 de tone plin cu masini.
Cel mai puternic Ford F-150 este modelul 2019 cu motor de 3.5L Twin Turbo V6 care are o putere de tractiune de 6.6 tone. Adica mult sub acest model electric.
Este doar o demonstratie de forta si arata cum motoarele electrice pot dezvolta mai mult cuplu decat motoarele termice, chiar de la 0 RPM.
Evident ca bateriile lui F-150 s-au terminat in scurt timp, desi masina a putut sa traga o greutate atat de mare. Modelul termic poate trage o greutate mai mica cu o autonomie de peste 800km.
Doar marketing. E o problema de fizica. Frecarea masinii versus frecarea sistemului tractat. Pe sine perfect orizontale frecarea e extrem de mica. Daca nu ar patina chiar si un trabant ar putea trage chestiile alea intr-o treapta de motor special proiectata.