Am ajuns la punctul in care nu mai suport. Am tot inghitit internetul de la ei timp de 8 ani si pana de curand totul a mers perfect. De aproape 2 ani ma confrunt cu o problema care nu mai dispare orice as face si din pacate nu sunt singurul. Sa va povestesc.
Din 2007 am toate serviciile Romtelecom: telefon fix, televiziune prin satelit, internet si mai nou televiziune prin internet. Cele mai mari schimbari le-a suferit internetul caci mereu primeam oferte dupa 1-2 ani in care mi se ofereau viteze mai mari si preturi bune. Nu refuzam. In urma cu 2 ani a inceput problema pe care urmeaza sa o prezint imediat.
De fiecare data cand intru pe Youtube si ascult o melodie sau vad un clip si in acelasi timp sunt si pe alt site, sa zicem Facebook, este inevitabil ca melodia sau clipul sa nu se intrerupa cand fac trecerea prin tab-uri sau cand scrollez pe un site oarecare. Chiar si cand incarc alta pagina de net, Google sa zicem, se intrerupe pentru o secunda melodia. Nu consider ca este normal asa ceva din moment ce am un abonament de 50 Mbps download si 10 Mbps upload. Din pacate pingul este generos de mare, 15 mai exact.
O alta problema care persista pana joi dar din fericire s-a rezolvat oarecum era/este urmatoarea: eu folosesc televiziune prin internet, adica un receptor care se leaga la modemul de internet si la monitor. Cand nu sunt la calculator comut monitorul pe alta sursa si voila, am Tv. Atunci cand porneam „televizorul” nu mai puteam folosi nimic altceva prin Wi-Fi: telefon, laptop nimic. Nu mai aveau conexiune nici cat sa actualizeze widget-ul de vreme.
Am sunat la Romtelecom si se pare ca problema nu este la ei, cel putin asa spun ei. Am sunat pana am incins receptorul. Am sunat aproape lunar. Joi am insistat sa trimita o echipa la mine acasa dar din pacate eu nu am fost acasa cand au sosit ei, ci doar tatal meu. Cum tata nu era in masura sa le explice exact ce si cum, baietii au schimbat modemul de internet si cablaraiele de prin casa. Nu s-a schimbat mai nimic, dar se pare ca problema legata de televizor s-a remediat pe jumatate. Acum pot folosi si alte device-uri cand merge TV-ul, dar un pic mai greu. Dar macar merge.
Am ajuns acasa, am vazut ca problema tot nu disparuse si i-am chemat de urgenta inapoi. Le-am aratat: „Uite domnilor, vedeti ca inca face figuri? Vi se pare normal sa nu pot sta pe 2 tab-uri in acelasi timp?” Atunci smecherul a zis sa pun pe un post de radio sa vedem daca face figuri si acolo. Nu facea pe radio dar nu am cazut in plasa lui si i-am spus: Domnule, normal ca pe radio nu face figuri caci nu consuma atat de multe resurse. Pe YT am continut audio plus video la calitate HD.” Atunci mi-a zis ca e de vina Youtube-ul. Am ras cu lacrimi. „Cum domnule sa fie Youtube-ul problema cand vecinul cu RDS nu are astfel de problema?”
Dupa ce le-am explicat unele chestii, baietii au inceput sa imi propuna alt abonament prin fibra optica. Le-am explicat ca eu stau la casa, nu la bloc, si ca serviciul lor prin fibra optica nu e disponibil la mine in zona. Au tacut cand au vazut ca sunt bine informat despre serviciile lor. Pana la urma mi-au resetat modemul si problema a disparut pentru 2 minute. Stiam ca va reaparea dar i-am lasat in pace caci eram plin de nervi.
M-am interesat pe la prietenii care au internet de la Romtelecom si se pare ca am intalnit cativa care au aceasi problema. De la mine este imposibil sa fie caci mi-am schimbat placa de baza recent, mi-am cumparat placa de retea dedicata, am schimbat HDD-ul, am trecut pe Windows 8.1 si tot am problema asta. Deci de la mine nu este!
Am fost foarte multumit de internetul lor. Nu mi-a picat niciodata, viteza este mereu stabila, totul mergea in parametrii normali, pana cand a aparut aceasta problema de care nu mai scap. Urmeaza cat de curand sa ma mut pe RCS&RDS. Daca si voi aveti aceasta problema sau altele puteti sa va plangeti in sectiunea de comentarii.
PS: problema se manifesta doar cateodata
Aproape 3 servicii la doar 59 Ron…
:):):):)
Dar te loveste cu o tableta…
Doar la net platesc 50 de lei……
Am intalnit si eu problema asta pe la prieteni si la munca (noroc ca am si RDS aici si mereu am un backup).
Au fost vreo 4-5 saptamani in care pica din 5 in 5 minute si nu puteam sa ascult muzica pe YT fara sa caraie si sa se opreasca sau sa se blocheze streamingul.
Dar am o nelamurire: abonament de 50 Mbps download si 10 Mbps upload la 50RON?? Credeam ca nu mai exista abonamente mai jos de 100Mb.
Nu vreau sa fiu carcotas dar totusi. Nu ti se pare putin cam mult la asa viteza?
Prinzi 50 pe Speedtest? Eu la munca nu prind decat 50 din 100 la RDS si 20 la Romtelecom. Si asta inca de la inceput.
Nu am avut asemenea probleme cu tab-urile, trageam de pe torrent si restul inca mergeau decent. Ce m-a enervat e faptul de sambata dupa-masa pana duminica internetul a fost picat complet.. in seara de inviere.. la fel si orange era suprasolicitat, oare am fost luati prin suprindere de un trafic mai mare decat cel normal in care lumea uploada poze cu ouale rosii ? 😀
uau. Ai si blog acum. Felicitari. Chiar mai intru pe aici sa gasesc trairi personale ale adminilor.
ArenaIT este blog, nu site. Iar daca aceasta intamplare nu ti se pare una informativa este parerea ta. Consider ca lumea trebuie sa cunoasca acest caz si Romtelecom sa ia masuri.
Wtf „scrollez” !?
Ce ti se pare asa ciudat? Nu cunosti termenul?
Bineinteles ca nu cunosc termenul fiinca el nu exista in limba romana.
Daca treceai pe la scoala invatai si alte limbi in afara de limba romana, sa zic engleza…..
Silver, doar ca in engleza conjugarea verbelor nu este ca in limba romana, adica in niciun caz „scrollez”!!!
salutare. eu am aceeasi problema dar numa in google chrome. nu sunt la romtelecom. in cluj sunt la RDS, in zalau retea locala. dar cu mozilla nu am depistat aceasta problema.
Am RCS-RDS … cablu (baza), internet 100Mbs, stick 3G, telefon fix si doua telefoane mobile, totul la 79 Ron/luna. Sunt foarte multumit de oferta lor. O problema asemanatoare cu a ta am si eu atunci cand descarc ceva de pe torenti si viteza depaseste 5MBs. Intre 5 si 14 MBs (asta fiind maximul atins) nu ma mai pot conecta cu nimic prin WiFi (2 telefoane, 2 tablete si un media player). In momentul in care opresc clientul de torenti totul revine la normal. Am pus ochii pe un nou router (D-Link DIR 636) si ma gandesc sa trec la Fiberlink 1000.
Si eu mai patesc asa uneori. La mine viteza maxima pe torrent este de 5.6 MB si foarte greu mai pot intra pe Google.
CristiR e de la router
sunt total de acord cu s3ns3lol , e 100% de la router. ia un router mai bun. am patit si eu asta, am trecut la linksys inapoi si nu mai am probleme gen.
Pai daca ai abonament de 100 Mbit si tu tragi de pe torrente cu 100 Mbit[aka 14 mega] de unde banda pentru telefoane si tablete,bagati fb500 si numai asemena probleme
Am RDS 100 in Bucuresti si am aceleasi probleme cu youtube de ceva vreme, sigur nu e de la net e de la youtube
Eu am problema de 2 ani.
este din router 100%
100% este din router
Azi am vazut un pescarus… Daca tot postam prostii
Salut . Daca vrei sa te muti la RDS iti recomand sa faci contractul pe persoana fizica . Nu il face pe firma ca te vei inbolnavi mai rau de nervi cu RDS .
SUBSCRIU! E jaaaaale RCS pe firma. In primele 2 minue te virusezi, indiferent ce antivirus ai pe „masina”. Conectarea e direct la internet, ei n-au niciun fel de firewall fizic, nimic.
Ai testat in mai multe browsere? Daca doar pe Chrome iti face asa, atunci e de la tine problema si ti-as sugera sa dezactivezi pepflashplayer-ul nativ din Chrome, si sa lasi doar flash-ul pentru FF activat, pe care Chrome-ul il va incarca automat in lipsa de altceva (se face din chrome://plugins -> details). Apoi, instaleaza extensia „Magic Actions for YouTube” si forteaza youtube sa iti incarce mereu versiunea flash in locul celei HTML5 si vezi daca s-a rezolvat problema.
Daca aveai laptop, ti-as fi zis sa incerci cu configuratia si setarile tale sa te conectezi si de pe alte retele. Chiar si asa insa, as indrazni sa sugerez un test cu telefonul mobil folosit pe router si tethering 3G/4G intre telefon si calculator pe WiFi sau USB. Sau vino cu un laptop la tine in retea, care esti sigur ca merge ok in rest, si vezi daca are acelasi comportament.
Mi se pare aiurea sa fii redactor la arenait si sa te plangi ca nu iti merge bine internetul. Ma asteptamsa fiti profesionisti, sa stiti deja ce se intampla. Doar voi scrieti despre cele mai noi tehnologii si va plangeti ca nu stiti ce se intampla cu netul… De ce as mai citi eu un review facut de tine la un switch sau la un router cand tu habar nu ai despre ce e vorba…?
+1
Dacă nu e o încercare de denigrare a Romtelecomului (la care btw nu as apela nici să mă pici cu ceară, având în vedere că de la RDS primesc 1Gbps la 59 lei), atunci mi se pare penibil să scrii despre IT şi să nu ştii că youtube-ul îşi face buffer, şi că problema e una locală ce ţine fie de setări, fie de configuraţia PC-ului.
Nu poţi să scrii despre IT şi să îţi acuzi ISP-ul pentru că sacadează zoutube-ul, really now…
Bine pusa problema +1 .
+1
Ar trebui sters articolul asta, Gabriel. Serios.
+1
Apropo nu baga mana in foc ca nu e de la youtube, sau ca tu ai totul in ordine, daca ai ca argumente placa de baza, win si hdd-ul.
petre a batut cuiul fix in cap. Si oricum, modalitatea in care e scrisa „plangerea” denota ca are cam 16-18 ani. Total neprofesionista oricum postatea.
Subscriu la ce au zis Petre si seba18.
Sterge articolul.
Am rds 100 fiber plus stick 21mb cu 5giga trafic (folosesc simul in telefon), dau 39 lei. Am depus o sesizare pe site-ul lor intr-o sâmbătă seara pe la 22.00 pentru ca nu mai mergea netul, iar a doua zi duminica, repet duminica, la 8 dimineața am fost sunat, iar pe la 12 a venit un reprezentant rcs-rds sa repare problema (era firul iesit la *caseta* de pe bloc). Au fost promti si in alte cazuri. In rest nu am probleme cu netul, de pe torrent trag cu 12mb cu placa onboard. Ii recomand.
De la Romtelecom am satelit la tara, merge bine, si fix fara abonament (platesc cat vorbesc), la București, la fel de prompti.
Problema nu e de la internet.Incearca sa deschizi filme sau Youtube cu Internet Explorer si mai pune niste memorie RAM.
Gabriel, se vede ca esti inca tanar, nu este doar parerea celor de mai sus ca articolul asta nu are ce cauta aici, este exact ca si o postare pe facebook, cu mamele care pun 100 de poze pe facebook cum isi spala copilul in lighean si se plang la toata lumea ca a nu a stat copilul la spalat….de parca i-ar pasa multimii de odrasla ei. Problema e de la tine. In locul celor de la Romtelecom renuntam la un client ca si tine, care se da atotcunoscator, dar atat. Ti-au explicat oamenii mai sus ce sa faci exact. Inainte sa mai pui postari din astea, chiar tampite, mai invata un pic cum se scrie un articol. Sau daca vrei sa faci din „blog-ul” asta un blog personal…problema voastra.
Gabi;
Au un QoS agresiv, si ORANGE a inceput sa faca la fel in ultima vreme la internetul lor, asta si din propria experianta iti spun ca exchange-ul e muci la RTC, dupa o anumita vreme se intampla ceva cu el, gen incepe sa mearga prost, si trebuie resetat.
E ceva de la ei garantat, si cativa de acolo de la tech stiu prea bine ce este si nu vor/pot sa remedieze problema;
Si eu aveam aceasi problema cu ei la un moment-dat si am renuntat.
Probabil e de la tine problema, si eu am Internet de 12mbps de la Romtelecom si nu am probleme de genul chiar daca ma uit la un 4k si schimb tab-ul sau fac altceva. Aveam o problema similara cu a ta pe configuratia veche dar era destul de slaba si de acolo apareau anomaliile astea ( numai in Chrome ). Sfatul meu ar fi sa incerci si cu alt pc/laptop sa te convingi ca nu e de la net problema, stiu ca e usor sa arunci repede cu pietre in ISP si sa ii faci reclama negativa dar nu e ok deloc. Pai ce ‘specialisti’ sunteti?
Eu platesc la ei 40 lei pe luna pt un abonament de 100 minute nationale fix si internet de 2 mega (care in realitate sunt 1,75). este relativ stabil dar se mai intampla uneori sa scada viteza de nu deschide nici paginile. am acest abonament pt ca tot aveam telefon fix de la ei si mi s-a parut convenabil acum 3 ani. am vazut pe internet ca acum ofera acest tip de abonament ”pachet play” la pretul de 56,30 lei redus cu 11,26 in care ofera 200 minute nationale in orice retea si intenet de ”pana la” 50 Mbps! Urmeaza sa ii contactez sa vad de ce mie nu imi oefera acelasi serviciu (minim pe care il vand in acest moment). Cand am incheiat contractul mi s-a spus ca voi beneficia si eu de orice modificare ulterioara in avantajul clientului. Parca vad ca ma vor aburi… Acum cateva luni am (cand nu stiam inca de noile oferte) l-am intrebat pe un angajat al lor de ce nu maresc viteza la net iar acesta a inceput nervos sa tipe si sa urle (sunt exact cuvintele potrivite) ca ei platesc taxe si impozite nu ca RCS-RDS care au facut jmenuri si au fost scutiti de taxe…
@gabriel, nu te lasa intimidat de comentariile negative! e un obicei pervers al omului satul sa scuipe in palma celui flamand. totusi, tine cont de anumite sufestii primite printre comentarii, pentru ca sursa problemei tale poate fi si alta…
Incearca si alte alternative 😀
Am locuit cateva luni intr-un apartement ce era conectat la romtelecom si am observat ca routerul wireless pe care acestia il ofera la abonati este destul de slab ca performanta. In primul rand numarul maxim de conexiuni este destu de mic, cand descarcam un torent trebuia sa limitez numarul de sloturi altfel nu mai puteam initia conexiuni noi. A doua problema grava care am descoperit-o a fost la initierea unei conexiuni PPTP sau RDP (a trecut ceva timp de atunci si nu mai stiu sigur), routerul murea complet, ramanea aprins doar ledul de power si trebuia sa il resetez manual. Implicit routerul emite atat cu WPA cat si cu WAP si am testat ca sa vad daca are vre-un fel de protectie pe WAP, insa cu aircrack am reusit ca in 5 minute sa-mi aflu parola, ceea ce rezulta ca era foarte usor de enervat vecinii ce aveau internet de la romtelecom.
Salut, am lucrat in rtc (nu la retea), dar stiu ca problema ta este cu siguranta modem-routerul. Au fost mai multe modele de vdsl modemuri cu performante slabe (in special pe partea de throughput). problema este ca acel device trebuie sa proceseze vlanizat tv, internet si voce. plus sa ofere throughput de minim 8mbps pentru hdtv (hd ready) si pt yourube probabil 1-2 mbps via wifi (care este un alt vlan si el). Toate aceste separari presupun o putere de procesare reala destul de importanta, la care sincer echipamentele alea chinezeste nu prea fac fata si se si defecteaza destul de usor. Ceea ce trebuie sa faci cat mai este abonatul lor este sa ii convingi sa i-ti schimbe modem-routerul, sa il declari defect (nu spun ca e usor de discutat cu helpdesk-ul de L1 sau cu gigeii de pe teren).
Trebuie sa tineti cont ca la absolut toate routerele una este ce declara ele ca pot duce conform specificatiilor de pe chipset-uri (in special pe wifi) si ce pot duce cu adevarat ca throughput (viteze atinsa dupa procesare – vlanizare, natare, routare pe clase, interferenta pe wifi).
@Marius M: probabil ai vrut sa spui WEP
Dupa cum vezi nu ii apar (asa ca nu sari pe mine) si din motive asemanatoare sunt abonat UPC (nu ca ma omor nici dupa ei, dar am hate cu rds pentru suportul execrabil pe cand am fost abonatul lor).
nu trebuie sa „proceseze vlanizat tv, internet si voce”. modemul face multiplexare in frecventa, primii 25 khz pt voce iar apoi ce mai ai pe acolo, tv, date…
Se pare ca multi ori nu ati inteles problema ori nu ati citit complet articolul. Nu mai stau sa detaliez din nou, dar noroc cu un cititor care mi-a raspuns pe privat si am aflat cauza. Se pare ca problema este de la ei si ca semnalul ajunge cu intreruperi. Trebuie verificat cu un aparat semnalul care imi ajunge in casa si apoi dat verdictul. Cel mai probabil asta este cauza. ADSL-ul este vechi si nu ai ce sa-i faci.
Inca o data, router-ul a fost schimbat! Problema nu este doar la mine ci si la alti abonati Romtelecom, si da, patesc asa pe toate celelalte browsere posibile.
Daca unii cititori au spus ca nu suntem profesionisti si ca nu suntem in stare sa ne rezolvam problemele, eu imi cer scuze, dar nu ma pot duce peste Romtelecom si sa repar ce este de reparat.
Pfff….da, pentru că ce ai scris tu mai sus să știi că e răspuns de profesionist pe IT! Păi hai să îți spun eu cum verifici dacă „semnalul ajunge cu întreruperi” sau nu, fără niciun „aparat”. Sau cu alte cuvinte, dacă tu ai loss pe conexiune ori ba.
Start -> Run -> cmd -> OK și apoi scrii ping -t http://www.google.ro și lași fereastra în background vreo 5 minute, timp în care faci ce faci tu de obicei pe net. Peste 5 minute te întorci la fereastra de command prompt și dai un Ctrl+C, moment în care ți se va afișa Loss-ul avut în cele 5 minute cât a rulat comanda.
Sau și mai ușor: Start -> Run -> cmd /k ping -t http://www.google.ro -> OK și de aici te prinzi tu…
Dacă există loss pe conexiune, atunci problema e de la ei. Dacă nu, la tine e problema. Dar, repet: youtube își face buffer, mai clar de atât nu știu cum să îți explic!
Și totuși, ai preferat să scrii tot articolul ăsta și să arunci cu noroi înainte de a face un test simplu cu un alt laptop adus în reșeaua ta, deci fără a fi 100% sigur că problema e de la tine. Tu doar ai presupus, și asta spune multe despre calitatea ta de jurnalist, dar și despre profesionalismul ca și IT-ist. Mai vorbim după ce ne spui ce loss îți returnează comenzile de mai sus…
fara „http://” în cele două cazuri, văd că s-a trezit plugin-ul de comentarii să el pună el automat…
@seba – semnal nu inseamna ping. Nu poti sa masori calitatea semnalului decat cu un aparat dedicat. Desigur exista optiunea de a verifica semnalul din softul routerului sau din unele decodoare TV dar nu este acelasi lucru. Apoi, problema apare in conditii de load, deci este complet irelevant un test de ping.
Cred ca cel putin 80% din comentarii pot fi ignorate pentru ca sunt complet pe langa subiect sau scrise de oameni informati dupa ureche.
Romtelecom este ok pentru un utilizator fara pretentii in conditiile in care nu ai alta alternativa, cazul parintilor mei, la casa pe o strada fara acoperire RDS. Netul merge perfect pentru stiri si mail, chiar si pentru o Dota, daca vrei mai mult trebuie sa faci compromisuri. In 6-7 ani nu cred ca am avut mai mult de 2-3 zile outage ceea ce este foarte bine zic eu.
Orice limitari gen – am trafic mare si nu imi merge wi-fi e de la router clar. Un router relativ ok (eftin si bun) incepe cu un Tp-Link 841.
Gabriel – solutia e sa treci la RDS sau sa reusesti sa ii stresezi suficient de mult pe cei de la Romtelecom ca sa iti dea o scula mai buna.
Exact, e problemă de load…a sistemului și nu a conexiunii, dacă e să ne luăm după ce spune Gabriel. Eu i-am sugerat cateva scenarii de testare mai sus, din care nu a binevoit să facă niciunul, preferând să continue polemica pe lipsă de argumente și uneori chiar și de logică.
OK, să presupunem că problema apare doar atunci când e load maxim pe conexiune. Din nou presimt că îmi răcesc gura de pomană, dar atunci poate să bifeze în extensia de Chrome de care îi spuneam în primul comment („Magic Actions for Youtube”) opțiunea „Speed Booster – Better video preloading / buffering” care nu face altceva decât să facă buffer integral la orice clip deschis cu youtube (asta pe lângă forțarea plugin-ului de flash în locul variantei HTML5 și în același timp cu dezactivarea pepflashplayer-ului din Chrome, am zis mai sus cum se face. Well, eu sunt gata să pun pariu că la el problema se va manifesta inclusiv în condiții de buffer integral, când NU se mai poate pune problema de conexiune suprasolicitată. Dar pentru a se convinge că e așa trebuie să depună un minim efort și să facă niste teste.
Legat de calitatea semnalului, @enzo: nu uita că vorbim de digital aici, și că orice „cădere de semnal” înseamnă un pachet de date corupt, care nu ajunge la destinație. Fie că vorbim de full-load pe conexiune, fie de probleme cu semnalul, în condiții de stress (în cazul full-load) sau mai mereu, dar observabil în special în condiții de stress, când corectarea erorilor nu se mai poate face cu același randament (în cazul bad signal), ambele se vor materializa în pierderi de pachete, deci în loss pe conexiune, fie că vorbim de pachete mai mari sau de un simplu ping spre un site (foarte bine se poate înlocui google cu youtube pentru testul de ping).
Nu vreau să pară că apăr romtelecomul, pentru că nu e așa. Cum am mai spus, nici eu nu îi sufăr, chiar dacă nu mi-a dat motive să fiu supărat pe ei… Acasă am Fiberlink 100 de la RDS și exceptând suportul tehnic, sunt mulțumit în proporție de 99%. Pentru 59 de lei fac download cu >90 MB/s și nu știu ce în seamnă full-load sau maximum number of ports exceeded pentru conexiunea asta. Toate astea cu un TP-Link WDR-3600, care merge de minune și face toți cei 180 de lei cât a costat la RDS…
PS: @enzo doar de curiozitate, lucrezi cumva ]ntr-un NOC, de folose;ti termenul de „outage”? 😀
*Fiberlink 1000, scuze.
Seba si enzo… Nu mai vb asa ca nu stie omu’ despre ce e vorba. Si cand te gandesti ca toata lumea, presupun, ca inainte sa cumpere un produs citeste reviewuri din reviste de specialitate si scot o groaza de bani din buzunar pe recomandarile lor, te cam sperie cand vezi un astfel de articol.
@seba lucrez in domeniu, pe cel mai sensibil serviciu, doar de curiozitate poate ghicesti cam care ar fi ala.
Deci sa va spun si cum sta treaba la mine.Am net de la un distribuitor Romtelecom.Toate bune si frumoase pana aici, pana ca il platesc destul de mult zic eu pentru ca stau la tara si nu am alte optiuni decat Romtelecom tras nu stiu de la ce casuta si acest distribuitor, internetul imi face figuri zilnic.In fiecare zi daca nu am ce face stau sa vad daca internetul merge mai bine sau tot pica.Eu am testat astfel: in browser (Mozilla) nu prea pica, nu ai cum sa iti dai seama dar el incarca cateodata si cateva secunde cand pica cateva secunde, la fel am vazut ca Gabriel a zis ca cel de la Call Center a zis sa testeze prin radio, eu ascult radio zilnic cate 2 ore sa zicem si pica si acolo cateva secunde imi sta in load.In jocuri, am jucat doar CS 1.6 (Steam) si la fel pica pana imi iese din joc automat fara sa aiba serverul respectiv de dat afara jucatorii cu lag.Am mai testat si in utorrent, am pus un torrent la download (Filelist), tracker romanesc si la fel ma uit la tabul „Speed” din utorrent iar linia merge drept cand deodata cade in jos si netul nu merge deloc vreo 5 secunde poate si 10.Aveam antivirus Bitdefender Internet Security cu licenta, Avast si ma gandeam ca de la ele mai sacadeaza netul, dar de unde ca am reinstalat si windows-ul, am testat si pe mai multe windows-ul, si la fel.
M-am interesat pe diverse forumuri daca le merge bine netul de la Romtelecom, toti zic ca e bun, rar cand pica, e parfum si alte chestii de laudat, doar ca au viteze mici, bun nici eu acum nu am viteza mare la net, pana intr-o zi cand zic ca gata m-am saturat de netul asta, e de cacao si daca tot il lauda lumea hai sa iau legatura cu Romtelecom.Am sunat, am intrebat de oferte, ce banda pot avea in zona mea, bun dar ei bineinteles ca isi vor lauda serviciile ca is de calitate si pret mai bun decat ce am eu in prezent.Pana la urma mai bine raman la netul asta care il am acum prin acest distribuitor dupa ce am citit acest articol despre Romtelecom, ar trebui de facut ceva dar nu noi clientii suntem in masura sa le rezolvam problemele lor.
ALOOO ROMTELECOM ! …BANII MEI NU SUNT FALȘI ! Am cod facturare 40961002290212 si de două săptămîni îmi pică netul IAR ! Braila Rahovei 312 . Vă rog interveniți fiindcă această chestie se repetă lunar .
Al treilea comentariu care nu apare . Romtelecom ! Banii mei nu sunt falși ! Imi pică netul mereu de mai mult timp . Cod facturare .40961002290212. Braila Rahovei 312 .
Tu realizezi ca nu noi nu suntem in niciun fel afiliati cu Romtelecom, da ?
Stai asa, ca acuma venim! Doar sa nu pleci de acasa!
Hai ca vin astia de la romtelecom, adica daca soliciti sa vina ca este o problema vin;
Problema este ca mai mult ca sigur o sa vina si o sa zica : „nu am gasit nimic in neregula ~ interventia o sa o platiti dumneavoastra la urmatoarea factura, o zii buna.”
Si inca ceva noghea;
NIMENI nu garanteaza servici-ul, fie cum merge fie ‘daca’ merge;
Se garanteaza ca se straduiesc sa il faca sa mearga si sa mearga cat mai bine intr-un timp util.
(scrie in contract)
Si eu am o problema sunt.la ei de doi anii de zile so de doua sapatamaniq netul nu.mi functioneaza.in stanga ceasului imi arata semnul exclamarii.eu am schimbat si winddowsul crezand ca e din cauza aceea am instalaattt toti driverri inclusiv cea de retea pe waielest totul functioneaza normal dar pe browser imi zice ca nu am net!!DE LA MINE NU E .IN NICIUN CAZZ!!!!Am sunat la ei si ei tot ma freacaa k e de la placa dd. Retea deşi nu e. Am adus si specialisti sa confirme asta.. ce sa fac?
..sa..te duci sa cauti o cladire inalta. De acolo te descurci tu.
Am semnal slab la internet romtelecom ,braila telefon .0239642986 .Internetul a funcționat două luni ….mulțumitor . Înainte am reclamat la Romtelecom ,foarte proasta funcționare și au venit acasă ,și au mai deschis puțin puterea internetului de la caseta lor din oraș . Acum iar s-au prostit . Au umblat ieri pe la stâlpii de pe stradă și au oferit unora internet mai bun iar altora i-au destabilizat complet ,CA DEOBICEI . …..Eu DORESC SĂ AM INTERNET fără să mi se întrerupă ,FIINDCĂ BANII MEI NU SUNT FALȘI . Ai priceput… TELECOM ,fost Romtelecom?… Dacă mi se mai întrerupe NETUL …JUR CĂ LA ANUL CARE VINE NU MAI REÂNOIESC CONTRACTUL CU VOI .
Salutari ,vad ca va vaitati de internet eu am o viteza la romtelecom extrem de mare de 12 mb si mi se deconecteaza din ora in ora , au facut poteca echipele la mine de un an jumate incerc sa reziliez contractu si nu pot acuma pe 25 expira contractu ma suna sa imi faca oferta si daca imi da 1000 de mb viteza nu mai stau la ei nu ii intereseaza decat pana semnezi contractu niste jeguri nici la dusmani nu recomand romtelecom nici un serviciu de la ei nu va recomand
(Y) AI PERFECTĂ DREPTATE !
Semnalul slab INTERNET la TELEKOM
,Functioneaza pana cand doresc sa trimit o felicitare de LA MULTI ANI UNOR PRIETENI….in momentul cand doresc sa postez ,…CADE NETUL DE LA TELEKOM ! Am chemat electronisti si mi-au verificat calculatorul ….UNITATEA CENTRALA ….CONCLUZIE ….SEMNALUL SLAB TELEKLOM ,la nr. de telefon 0239642986 . TELEKOM , din ce cauza va bateti joc de clientii vostrii?…Am optat pentru alte societati ,dar o doamna cu nr de tel., 0213600111, de la Bucuresti ,mi-a explicat ca TELEKOM este PERFECT si are servicii deosebite .DUPA ACEASTA EXPLICATIE IMI CADE NETUL DIN CAUZA SEMNALULUI FOARTE SLAB
DE LA TELEKOM !
Tu realizezi (sau nu) ca NIMENI de la TELEKOM, NU citeste aici nimic despre firma lor „cum nu merge”
Si nici noi mai departe NU LUCRAM LA TELEKOM SAU ALTCEVA.
Degeaba te plangi aici.
Daca vrei sa faci ceva, prinde-i intr-un fel sa zica ca „este de la retea” (deci vina lor) si rezilieaza contractul.
Ping generos de mare 15? Mie la 60 imi merge cel mai bine de la ei. Imi ajunge si la 1000-2000.
ROMTELECOM = CEL MAI PROST INTERNET DE PE TERRA