Pe măsură ce pandemia se adâncește scade și numărul articolelor pozitive despre… cam orice subiect. Deci și despre electromobilitate. Însă, chiar și așa, încă putem să continuăm seria știrilor despre mașini electrice.
- Volvo înaintează cu pași repezi în demersurile pentru o flotă cât mai electrificată. A pornit producția lui Polestar 2, a pornit și producția de baterii, ambele la fabrici din China. Urmează, din toamnă (teoretic) și XC40 Recharge. [Mai multe]
- Volkswagen nu se lasă, chiar dacă încă n-au livrat niciun ID.3 și vremurile nu se anunță a fi prea bune, ei explică de ce un ID.3 e mai ieftin decât un Golf, într-un material foarte detaliat. [Mai multe]
- Vânzările de mașini electrice și plug-in hibrid au crescut în luna februarie, lună ce n-a apucat să fie afectată de pandemie. Rămâne de văzut ce va fi în martie. [Mai multe]
- Ford a lansat noul Kuga în România. Îl mentionez aici doar pentru că vine și într-o variantă plug-in hibric care promite până la 68 Km pur electrici. Prețul pentru PHEV va pleca de la vreo 40000 Euro fără reduceri aplicate. [Mai multe]
- Un calculator „total cost of ownership” pentru electrice versus fosile. E pentru SUA dar chiar și asa e interesant. [Mai multe]
- Avem două imagini foarte utile și faine despre: viteza de încarcare la diferite modele, pe AC sau DC, și diferite tipuri de încărcătoare.
- Apropo de vânzări de mașini pe perioadă de coronavirus, în februarie în China s-au vândut cu 65% mai puține mașini electrice decât în aceeași lună anul trecut. Chiar și așa, Tesla Model 3 a luat locul 1 în top. Cam așa probabil va fi și în Europa. [Mai multe]
- Tesla va încerca să redeschidă cât mai repede Gigafactory-ul din New York pentru a produce ventilatoare. [Mai multe]
- Xiaomi a lansat doua modele de mopede electrice sub brandul 70mai: A1 și A1 Pro. Unul promite 60 km autonomie și celălalt 70 km. Prețurile încep de la 400$ în China și deocamdată se vând doar acolo, dar mă aștept să vină și prin Europa. [Mai multe]
Ne „vedem” săptămâna viitoare pe același subiect. 🙂
Prima maşină electrică bazată pe tehnologia Blade, BYD Han EV, este promisă cu o autonomie de 600 km în condiţii ideale.