Brandul de periferice de gaming Genesis sărbătorește 10 ani de la înființare și dezvăluie o nouă identitate vizuală care va fi introdusă pe portofoliul de produse în curând. Apărut pe piață în 2011, Genesis oferă periferice de gaming menite să răspundă cât mai bine schimbărilor și nevoilor gamerilor. Procesul de rebranding a început încă de acum doi ani și a presupus și implicarea comunității de gameri, care a avut ocazia să-și exprime nevoile și așteptările.
Dominik Piętka, Chief Marketing Officer a declarat: „Este un eveniment deosebit pentru noi, finalizăm
acest rebranding al portofoliului nostru de produse dedicate gaming-ului. Genesis este pe piață de 10
ani, iar comunitatea de gameri care s-a adunat în jurul brand-ului a contribuit enorm la succesul
nostru. Suntem foarte recunoscători utilizatorilor noștri pentru încrederea acordată, iar această nouă
identitate vizuală este menită să se alinieze cu cine suntem astăzi și cu cine vom fi în viitor”
Cu ocazia acestei aniversări, Genesis a pregătit și o serie limitată de produse, care vor fi deveni disponibile treptat. Totodată, producătorul își propune să-și consolideze poziția și să lanseze noi produse de gaming în viitorul apropiat. Pentru mai multe detalii legate de noutățile Genesis și noua identitate vizuală puteți consulta site-ul producătorului.