Se intampla de la 1 decembrie. Iar schimbarea numelui in Meta este din cauza scandalurilor publice in care este implicata compania si poate asa isi mai sterge din pacate.

Astfel, identitatea vizuala a companiei s-ar putea schimba, iar Meta ar parea ca o retea de socializare noua. De la data de 1 decembrie o sa intre in vigoare aceasta schimbare.
Deci, cum vi se pare?





Rebranding-ul a fost de cele mai multe ori o varianta de succes pentru stergerea pacatelor. Avem si pe plan local exemple.
De altfel si daca nu aveau probleme de imagine, tot trebuia un rebranding pentru a „strange” toate retelele de socializare sub aceeasi umbrela.
Sa îmi pice berea din mana, nu alta. Au dat lovitura. Toți o sa uite ca sunt cârnați și de azi o sa le fie iertate toate păcatele. Ego te absolvo…
Mă voi putea conecata la insta cu Meta? Nici nu imi stiu parola de de pe insta
Parcă și aud:
– Unde ai fost?
– Cu mă-ta, pardon… cu me-ta…
Meta nu are cratima.