AMD pregătește cea de-a doua generație a tehnologiei FidelityFX Super Resolution, anunțul oficial urmând a fi făcut în cadrul Game Developers Conference 2022. FSR 2.0 va oferi performanță de două ori mai bună în titlurile cu ray tracing față de randarea la rezoluție nativă, iar asta fără nuclee de machine learning așa cum are NVIDIA. În mod surprinzător, tehnologia de temporal upscaling ar putea oferi fidelitate grafică mai bună decât randarea la rezoluție nativă, precum și algoritmi de antialiasing optimizați.
De asemenea, datorită faptului că nu necesită module hardware dedicate la nivel de GPU, tehnologia poate fi implementată cu ușurință pe ultimele generații de plăci grafice AMD, fără a fi nevoie de intervenții din partea dezvoltatorilor de jocuri. Și mai surprinzător, algoritmii de upscaling vor funcționa chiar și pe GPU-urile NVIDIA.
În Deathloop cu ray tracing activat, sporul de performanță față de randarea nativă la rezoluție 4K este de aproape 100%, însă pe un profil de performanță ridicată care probabil vine cu unele concesii în ceea ce privește fidelitatea grafică. La prima vedere, soluția AMD pare mult mai atractivă decât NVIDIA DLSS, însă e greu să tragem o concluzie până nu avem toate detaliile oficiale.
Via Wccftech