In 2004, Samsung si Sony si-au unit productia de panel-uri LCD, formand corporatia S-LCD (fara legatura cu tehnologia Super LCD folosita la display-urile de telefoane mobile de unii producatori, cum ar fi HTC). Aceasta era detinuta aproape in mod egal de cele doua companii, Samsung avand doua actiuni in plus pentru a avea si controlul.
Anii au trecut insa, si in timp ce monitoarele si televizoarele Samsung merg din ce in ce mai bine, modelele Sony sunt in scadere de popularitate, in ciuda brand-ului mai puternic si al preturilor competitive. Si probabil din aceasta cauza Sony a decis acum sa renunte complet la S-LCD. Si sa lase aceasta subsidiara complet in mainile celor de la Samsung.
Pentru partea sa, Sony va primi pana la sfarsitul lunii ianuarie a anului viitor 2012 940 milioane $. Insa nu se va retrage de pe piata monitoarelor sau a televizoarelor LCD. Va vinde in continuare modele Samsung rebranduite. Doar ca nu vrea sa-si mai bata capul cu productia panel-urilor.
Este interesanta atitudinea celor de la Sony, care in ultimii ai si-au terminat intr-un fel sau altul astfel de parteneriate. Pana acum insa au cumparat partea celor de la NEC in subsidiara de unitati optice Optiarc (preferam invers), si au acaparat tot Sony-Ericsson.
de ce am cumpara samsung rebrenduit in sony?
ca nu sti care ce si cum, garantat
deci mai bine cumpar Samsung, ca daca o sa iau Sony, de fapt o sa iau Samsung 🙂
Atunci cand esti sus si pierzi controlul nu exista decat o singura directie pentru a merge in jos, iar daca apelezi si la manevra de „cut and run”, deja ai pierdut batalia.
Corporatiile care externalizeaza pot doar sa faca bani, nu sa fie si resurse ..si apoi, Samsung au oferit ani de zile un produs mai bun la un pret mult mai rezonabil decat Sony.
Majoritatea producatorilor folosesc paneluri Samsung , asa ca nu-i mare pierdere !!
interesanta miscare fac gigantii de la Sony