Dacă acum două luni Hidroelectrica anunța că lucrează la o aplicație mobilă pentru cei 500.000 clienți pe partea de furnizare de energie electrică, iată că acum vin cu un update.
Bine, dacă mă întrebați pe mine, se laudă cu aceleași date, în speranța că lumea va uita că emit facturi cu viteza cu care statul român recuperează creanțele de la cei care sunt executați silit. 🙂
Aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri.
Ce putem deduce de aici? Poate că vom avea aplicațiile într-o lună, poate că în cinci, dar că au ajuns la un moment în care au decis să mai comunice și ceva ce pare mai pozitiv decât că doar lucrează la o aplicație. 🙂 Știu, sunt rău, doar Darius a primit deja prima factură, dar știți părerea mea: Hidroelectrica (încă) nu știe să facă bani. Deși profitul lor este destul de mare…
Toate articolele noastre despre Hidroelectrica pot fi consultate aici.
„In curand” in limbajul celor de la Hidroelectrica inseamna un minim de 6 luni…12 e un termen mai realist
Poți alege alt furnizor…
Invata-i tu cum sa jecmănească.invidiosule.
De ce nu te portezi la Enel, Tinmar?
Sunt mai rapizi, eficienți…
Sunt mulțumit de serviciile și de preturile Hidroelectrica!
Sunt neseriosi si neprofesionisti. Eu am un an de cand nu am primit facturi ,cu toate ca am facut nenumeroase sesizari la Hidroelectrica . De fiecare data imi spuneau ca se rezolva problema, dar uite ca a trecut un an lucrurile nu s-au schimbat. M-am adresat si la ANRE pentru a ma ajuta in aceasta privinta , cei drept am primit un raspuns precum ca au trimis la Hidroelectrica sesizarea mea si ca in curand voi primi facturile. Acest lucru nu s-a intamplat nici pana acum 12.03.2023. Ultima factura emisa a fost pentru luna februarie 2022. Poate cineva sa-mi dea un sfat ce pot face in continuare pentru ca nu mai stiu cui sa ma adresez
Pune banii deoparte si nu te stresa, cand iti intra facturile le platesti. Pretul il stii deja, consumul ti-l citesti luna de luna.
Pus si simplu nu esti destul de ocupat …
De aproape un an Hidroelectrica a anunțat că lucrează la aplicație dar realitatea e că nici acum nu e gata și cine știe cand o fi gata. Se mișcă foarte greu cei de la Hidroelectrica
eu as zice „cel” nu „cei” …ca la cat de prost stau cu a finaliza orice, cred sincer, ca au un singur om care lucreaza (si 10 pile angajate pe langa) la tot ce tine de partea asta (site, aplicatie etc.)
Abia au publicat (10.03.2023, ora 14) un anunt de achizitie publica in SEAP (https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100163640): „Suport tehnic, mentenanța corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicației de management al contractelor de furnizare si facturare clienți casnici si non-casnici, mentenanța evolutiva a portalului de servicii digitale Hidroelectrica si dezvoltări de automatizări robotice”. La ora 19 au postat pe FB ca si cum ar fi in teste finale cu aplicatiile pentru mobil. Am verificat in SEAP achizitiile publice ale HE din 2021-2022 pentru produse sofware. Au facut mai multe contracte, dar cred ca au desemnat cistigatori ai licitatiilor niste nepriceputi sau escroci. Singura reusita relativa este contractarea online implementata in decembrie 2021-ianuarie 2022 si apoi, partial si cu sincope (noiembrie 2022-ianuarie 2023 pentru clientii noi), autocitirea. Ordinea fireasca este un portal web dezvoltat si extins ca functionalitati pentru clienti, urmat de aplicatii pentru mobil. Restul sint povesti de adormit copiii.
Esti ridicol de optimist, daca te entuziasmeaza niste postari pe FB de la HE, versiunea 2023. A trecut mai mult de un an de la implementarea contractarii online la HE. Au blocat sectiunile „Facturi” si „Solicitari” incepind cu 27.10.2022. Logic este o aplicatie web extinsa ca functionalitati, urmata de o aplicatie mobila. Numai naivii cred intr-o aplicatie pentru mobil in 2023
Cred ca firma care se ocupa de program.si implementare e cam ciudata În mod normal exista un contract cu termen și condiții. Amânarea repetata poate avea și rolul de a discredita o firma la care au trecut foarte mulți consumatori. Nu înțeleg nici atitudinea conducerii HE.