Pentru a-si face produsele si mai atragatoare, Razer a adaugat aplicatiei Synapse 2.0 optiuni de garantie. Mai exact, utilizatorii isi pot inregistra perifericele in cadrul acestui program, iar el salveaza datele online si anunta in cat timp va expira termenul de garantie.
Cand ai unul singur pare inutil, dar la mai multe astfel de produse incepe sa-si faca un rost. Mai mult, in Statele Unite nici nu mai este nevoie sa fie prezentata factura daca sunt probleme si trebuie folosita garantia. Se verifica numai numarul de serie si atat. Asteptam aceasta initiativa si in restul lumii.
Degeaba, pentru ca garantie la Razer… succes!
Daca tu vrei sa trimiti o pereche de casti de 400ron in cultu hartii pentru garantie sa risti ca ti-o trimite inapoi drep „uzura ~tu esti de vina” … e bine.
Am facut o aplicatie online care iti reaminteste lucruri de care nu vrei sa uiti.
Uite ca nu m-am gandit si la garantiile produselor. Cool!
La PC Garage te duci doar cu produsul fara factura sau certificat de garantie, doar cu buletinul.
Eu am ramas surprins de procedura.
Pana la urma ce mare chestie este ca oricum au inregistrata seria in baza de date.
Birocratia celorlalti nu e decat o piedica in calea clientilor care isi pierd/arunca unul din cele 2 acte.
Banuiesc ca o mare parte din persoane fizice regreta ca le-au aruncat (la firme e mai putin probabil).
Si uite asa producatorii scapa de repararea/inlocuirea/stornarea unor produse, iar distribuitorii de hartogaraie si bani cheltuiti pe transport.
Banuiesc ca valoarea acestora e destul de mare.