Inca putin si ne pregatim sa vedem OnePlus 3, flagship killer-ul chinezesc cu pret bun si specificatii de top. Ultimele informatii despre acesta ne aduc in evidenta bateria generoasa si platforma folosita.
OP3 va debuta cu o baterie un pic mai mare fata de actualul model, OP2: 3500 mAh si functie de incarcare rapida proprietara. OnePlus lucreaza la Dash Charge, solutia personala pentru incarcarea rapida ce va concura cu VOOC de la Oppo, Quick Charge de la Qualcomm si Fast Charge de la Samsung.
Platforma folosita va fi Snapdragon 820, insa vor exista doua variante cu memorii diferite: 4GB de RAM si 32GB de stocare (308 dolari) si 6GB de RAM si 64GB de stocare (385 dolari). Insa s-ar putea sa vedem si versiune cu 128GB de stocare.
In rest, OP3 va avea ecran de 5.5 inch cu rezolutie Full HD, camera de 16MP si frontala de 8MP. Ciudat ca nici pana acum nu au ales sa treaca la o rezolutie mai mare. Dar este mai bine, bateria rezistand mai mult.
Bună ziua,
Cu adevărat ciudat mi se pare nu rezoluția, ci faptul că în continuare spuneți doar lucrurile bune despre aceste terminale pline de probleme și nici măcar nu amintiți în treacăt problemele cunoscute.
Speram că după comentariul care l-am postat aici http://arenait.net/?p=77552 să observați că sunt și alții de acord și să luați în considerare și măcar să nu mai faceți reclamă atât de des. Cel puțin ar fi măcar ok dacă ați prezenta într-o lumină neutră, și nu cu atâta enuziasm lansarea unui nou telefon cu care vor păcăli clienții.
Exista probleme si probleme…
Uneori esti mai ghinionist alte ori nu.
Exista telefoane samsung care au explodat din cauza bateriei, exista telefoane care se indoaie in buzunar (iPhone 6Plus), exista telefoane la care pixelii morti sunt o obisnuinta…
Faptul ca ti s-a spart tie sticla de la camera nu inseamna ca telefonul e de ignorat.
Da, mai sunt si altii cu aceeasi problema… pentru ca sunt sute de mii de terminale vandute, e normal ca utilizatorii sa strice cate ceva la telefon la un asemenea lot.
Gandeste-te ca o mare parte din utilizatori chiar poate ei din neatentie si-au spart sticla, poate si tu din neatentie, si nu ti-ai dat seama pe moment…
Am cautat pe google „samsung galaxy s camera glass cracked”. Surpriza! Si la samsung se sparge sticla. Si la iPhone vad ca se poate sparge.
Faptul ca nu ti-a schimbat-o pe garantie nu ma mira. Niciun producator nu o sa-ti schimbe asa ceva pe garantie atata timp cat nu este recunoscut ca fiind o problema oficiala, si crede-ma, pana acum cel putin din punctul meu de vedere, esti singura persoana care o aud cu problema aceasta.
Da, suportul e cam inutil, aici sunt de acord cu tine. Dar preferi sa dai de doua ori mai multi bani pe-un telefon doar ca sa vorbesti cu unu de la call center? (sau ma rog, email center aici. :)) ).
Nu exista dar chiar nu exista absolut niciun brand fara probleme (mai mult sau mai putin comune)…
Acum multi ani am luat un Nokia 5600Slide, am citit o droaie de review-uri negative cum ca se strica difuzorul, aparea o linie verticala pe ecran, apareau pete galbene pe ecran… ma crezi ca nu am avut nicio problema cu acel telefon?
Eu am OPO de aproape doi ani, si nu l-as schimba pe niciun telefon… Inca un an jumate, doi tot il mai tin.
Chiar m-am gandit initial sa-l schimb, cand am avut problema de care-am zis mai sus ca am rezolvat-o singur, si sub 2000 lei nu am gasit niciun telefon care sa ma faca sa renunt la OPO. Ori nu mi-au placut, ori aveau ram putin mai putin, ori aveau baterie mica etc…
Acum hai sa nu mai anuntam nicio lansare de niciun telefon pentru ca sunt cateva telefoane cu acelasi brand care au avut probleme, nu?
Nu ai înteles, nu am spus să nu se anunțe lansările de telefoane, tot ce spuneam este că e dubios tonul doar pozitiv. Mi s-ar fi părut echitabil să fie cel puțin neutru, nu neaparat negativ.
Nici nu ai înteles mesajul, ideea principală nu era că am avut eu o problemă, ci faptul că suportul este practic inexistent. Mă miră faptul că spui că sunt primul pe care îl auzi că are probleme cu un telefon produs de ei, pentru că, în afară de aprecierile și comentariul de pe postul respectiv, sunt multe alte indicii. Și în documentarea care am făcut-o în timpul corespondenței cu ei am găsit multe alte probleme și mulți alți clienți care se plâng de acelasi lucru. Pe lângă faptul că în mod evident au tras de timp întrebând lucruri inutile, că am primit reply-uri automate fără să mi se citească mesajele sau că am fost ingorat o perioada lungă. Poate că și faptul că este o secțiune dedicată acestui fapt în pagina de wikipedia ar putea să îți dea de gândit. Nu cred că sunt multe companii despre care să se menționeze explicit că au probleme la acest capitol.
Și dacă tot am menționat alte companii: nici nu am comparat cu ceilalți, sunt perfect conștient că și alții au probleme, nu este doar ceva specific celor de la OnePlus. Diferența este că uneori companiile respectate își asumă suportul, sau măcar dau impresia că le pasă (aici chiar am un exemplu foarte interesant dintr-un thread pe reddit, dar nu îl dau ca să nu crezi tu iar că fac o comparație cu alte companii). Două luni ca să aflu că ar trebui să rămân o lună fără telefon și ei nu pot estima coturile este cam ridicol.
Nu înteleg exact de ce ai ținut să ataci comentariul meu, nu am spus nici unul dintre lucrurile descrise de tine. Da, probleme au toți, lansarea trebuie anunțată, eu am fost ghinionist sau neglijent. Toate sunt adevărate, dar nu ai prins ideea.
Vezi celelelate doua reply-uri? Ambele spun că trebuia să mă aștept la așa ceva de la o „chinezărie”. Deci informațiile care tu alegi tu să le ignori sunt destul de cunoscute. Da, poate eu am fost nerealist, dar singurul lucru la care atrăgeam atenția cu adevărat este faptul că nimeni nu menționează acest lucru. Poate asta a contribuit la așteptările mele nerealiste.
DIn nou: nu vorbesc despre telefon, sunt mulțumit de el în general. Nu vorbesc despre faptul că alții nu au probleme sau dacă trebuie anunțată lansarea. Tot ce spun este ca, poți să vezi și tu chiar dacă nu recunoști, sunt probleme cunoscute sau la care ar trebui să se aștepte clienții, dar nici un review nu le menționează. Poate eu am fost idealist când am crezut că își respectă clienții, este adevărat. Dar brandingul lor puternic susțiunut de articole de genul, care prezinta numai și numai părțile pozitive, ajută propagarea și unii se păcălesc la fel.
Poate ai vrut tu să demonstrezi câte nume de telefoane știi, foarte frumos. Pentru mine nu neapărat faptul că am făcut o economie a fost motivul pentru care am cumpărat telefonul și nici nu cred că e de două sau trei ori mai ieftin decât altele. Eu l-am cumpărat la început, înainte să scadă prețul. Iar ce se vede pe site în dolari pentru UE este in euro. Și la prețul respectiv se adaugă transportul. Eu personal, nu spun că este caz general, aș fi avut opțiunea să fac o fidelizare pentru abonamentul de telefonie, și asta ar fi însemnat o reducere la unele telefoane. Nu mi-aș fi luat un abonament foarte scump, cât să scadă prețul foarte mult, dar tot ar fi apropiat prețul între cel real final pentru OnePlus Two și pentru cel cumpărat de la un brand serios.
Sper de această dată să fie clar: problema mea este că nimeni nu menționează un detaliu important. Nu caliltatea device-ului, legitimitatea ca știre sau comparația cu alte companii.
Cand iti cumperi un telefon(sau orice altceva) din China, iti asumi 0 suport. Sunt surprins ca ai crezut ca stau altfel lucrurile…
Tu vrei si suportul si hardware Samsung/Apple la o treime din pret. bine ai venit in realitate…
@Mihai Ciprian, de la autorul Gabriel o sa auzi numai cuvinte de lauda despre orice chinezism ordinar, in schimb e hater profesionist pt produsele Apple. :d
Si inca ceva, la fel ca si chinezii, articolele scrise de Gabriel pare ca sunt facute „la kilogram”, adica de o calitate indoielnica 😛
Salut. Merci mult pentru clarificare, cred că am luat un pic prea în serios discuția în acest caz.
Toate chinezariile sunt potentiale pocnitori asa ca va recomand achizitia din RO ca sa beneficiati de protectia consumatorului. Cat despre gearbest, geekbuying & Co este loterie curata si nu va poate ajuta nimeni cu nimic. Mai bine luati de pe ebay de la un chinez cu calificativ mare ca poate se indura sa va ajute pentru un comentariu pozitiv.
Vorbesti de OnePlus, n-are nici cea mai mica legatura cu Gearbest si alte magazine din china. OnePlus e international de anul trecut.