Eu ma declar un mare fan al smartphone-urilor OnePlus. Am avut un OnePlus One de care am fost foarte multumit (se misca impecabil – inca il am de fapt, e de vanzare) iar acum am trecut la OnePlus Two. Sunt terminale cu pret bun care ofera aproape aceleasi lucruri ca si unele cu pret dublu. De aceea ma bucur cand aud ca seria continua, cu OnePlus 3.
Se pare ca acesta ar putea avea chiar si 6 GB memorie RAM, desi in unele articole mai vechi fusese mentionat cu 4 GB memorie. Nu e exclusa posibilitatea sa vina in doua variante, cu 4 GB RAM si 6 GB RAM, ceea ce ar fi foarte tare.
Oricum, procesorul ales ramane Snapdragon 820 tactat la 1.5 GHz, care se pare ca scoate 2266 de puncte in single-core test si 5012 in multi-core test, pe GeekBench.
Altfel, se pare ca lansarea lui OnePlus 3 ar putea fi in a doua partea a acestui an.
Draga Darius, am inteles ca esti foarte multumit de telefonul pe care l-ai avut, dar tot vrei sa il vinzi. Ce vei face in plus sau mai bine cu cel pe care il ai acum?
Ce voi face?
Sau ma intrebi ce face?
Camera mai buna si senzor de amprenta, asta are in plus OPT fata de OPO.
Salut,
Și eu am un OnePlus Two de la sfârșitul lui septembrie anul trecut și aș vrea să adaug un lucru din cauză că pare să lipsească de pe toate site-urile care fac review-uri pentru aceste telefoane. Deși sunt de acord că este un device bun, este foarte ușor pentru potențialii noi clienți să treacă cu vederea peste faptul că respectiva companie stă foarte prost la capitolul suport. Se pare totuși că este o informație destul de comună, având în vedere că până și pe pagina de wikipedia despre această companie se menționează aceste probleme.
Mie mi s-a spart sticla de protecție a camerei principale, problemă care, din câte am găsit după câteva căutări pe google, este destul de comună. I-am contactat în legătură cu această problemă și toată experiența mi s-a părut o bătaie de joc. În total „corespondența” dintre mine și ei a durat mai bine de două luni, timp în care mi-au fost adresate întrebări inutile, am fost ingorat, amânat, întrebat de mai multe ori același lucru, primit răspunsuri automate fără ca mesajele mele să fie măcar citite, etc. La final (după mai bine de două luni!!) concluzia a fost că reparația nu va fi acoperită de garanție și că m-ar costa puțin peste 100 EUR doar transportul și piesele iar manopera lor nu pot să estimeze cât va costa. Pentru asta eu ar trebui să rămân fără telefon aproximativ o lună, iar ei, țin să subliniez, nu pot să estimeze cât va costa manopera lor.
După câteva căutări pe google puteți găsi foarte mulți oameni într-o situație similară cu a mea: convinși că telefonul este bun, dar dezamăgiți complet de suport. Înițial eram convins că îmi voi cumpăra OnePlus 3 când va fi lansat, dar acum caut deja un alt telefon. Nu recomand nimănui acest device, este, așa cum am găsit într-un articol, cel mai bun telefon pe care ti-l poți cumpăra pe propria răspundere. Și nu realizezi cât de important este suportul la o companie până nu ai o problemă de acest gen.
…iar asta este valabil pentru toate flagship killers wannabe sau alte chinezisme.