V-am povestit luni despre pățania mea cu comanda neonorată de Altex, așa că nu mai detaliez acum cazul. Cei interesați pot citi detaliile aici. Am să vă povestesc însă episodul 2 al foiletonului Altex nu livrează și nici nu comunică. 😛
Astfel, după ce am deschis un tichet la serviciul lor de suport, m-am gândit că nu ar strica să sun și în showroom-ul cu pricina să văd ce îmi pot spune ei despre comanda mea. Nu de alta, dar nu mă sunase nimeni, nici email nu primisem…
Prin urmare, am căutat numărul magazinului din Șelimbăr, pentru că acolo era locat, am dat de cineva destul de înțelegător față de situația mea, deși se auzea un zumzet de clienți pe fundal, care mi-a spus că produsul comandat nu poate fi livrat, pentru că e defect și a apărut dintr-o eroare pe site. 🙂
Practic, asta confirmă ce ați tot scris voi la articolul meu și la cel al lui Alex, cum că sistemele informatice ale Altex sunt perfecte, doar că nu funcționează. 😛
Ca să nu lungesc prea mult discuția, după cum vedeți în imaginea de mai sus, au decis abia acum să mă informeze și oficial și mi-au returnat banii înapoi în cont. Doar că eu chiar voiam acel aspirator, așa că mă gândesc serios să fac o plângere la ANPC.
Pe de altă parte, clar nu mai comand de la Altex pe viitor…
Exagerezi si tu! Ti-au returnat banii pana la urma, deci nu te-au lasat fara bani. A fost o eroare, erori se intampla. Eu cred ca faci din tantar armasar.
Hai cu „capul plecat sabia nu-l taie”. Daca asta ar fi fost o situatie rara pentru Altex, as fi zis hai ca se poate trece cu vederea. In schimb, pentru Altex asta e un mod de viata: lipsa de comunicare, comunicare defectuoasa atunci cqnd exista, sictirul fata de clienti, serviciul de service dezastru…
Si aici s-a ajuns pentru ca li s-a permis. Nu au fost sanctionati la timp, le-au fost trecute cu vederea neajunsurile etc. Gimnastica mentala a fost din totdeauna sportul preferat a romanului.
Da-i cu plangerea inainte altfel nu se va schimba nimic niciodata.
Eu am patit in magazin cu d-l de pe raion, vroiam un laptop am sunat prima data sa ma asigur ca exista pe stoc in magazin Arad. Ajung in magazin unde acel model nu era expus, verifica d-l pe calculator si o da din stanga in dreapta cum ca trebuie sa verifice in depozit dar nu vreau un alt model si incepe si imi arate niste modele mai proaste si bineinteles mai scumpe. Ii spun ferm ca il vreau doar pe cel dupa care venisem. Pai sa vedeti ca nu mai este si trebuie sa-l comande in alta locatie dar s-ar putea sa nu ajunga. Dar totul s-a finalizat cu succes, a venit si sunt mutumita. Au o politica bazata pe ducere in eroare sa vanda ce vor ei. Iar la date tehnice sunt pe langa. Dezamagita de personalul din magazin.
Si uite asa se folosesc de banii clientilor o perioada, desi ar fi trebuit sa-ti restituie banii imediat daca nu mai aveau produsul pe stoc. Din vina lor tu stai fara produs cu banii blocati si ei se fac ca ploua… intr-un final au descoperit ca de fapt nu mai au produsul (care se poate sa nu fi existat fizic). Asta se cheama „marlanie” in tarisoara noastra.
Eu consider că este foarte grav.Tu te ai oprit crezând că ai rezolvat cu aspiratorul, dar daca nu era în stoc și aflai direct aveai timp să cauți in alta parte cu ocazia reducerilor.Tu ai stat și fără bani, dar și fără produs și nici posibilitatea de a căuta in alta parte.Consider că este o gafă foarte mare și ar trebui trași la răspundere
Cum scriam si in articolul precedent, consider ca nu se va schimba nimic daca plangerile nu sunt facute oficial, catre organele abilitate. Oricum, sunt sanse foarte mari ca si de la cei de la ANPC sa primesti un raspuns … formal, dar care sa nu rezolve nimic (am patit, din pacate). Dar, macar stii ca ai incercat. Si poate daca cei de la Altex vad ca le bate ANPC’u la usa tot la 2 ore, se gandesc sa investeasca in sistem, ceea ce automat duce la imbunatariea serviciilor.
Mi se pare puțin exagerat totul cât și câteva comentarii, s-a insistat pe vina Altex și mai puțin pe un fapt extrem de important, produsul era RESIGILAT. La aceste produse , este greu de știu exact cum se prezintă și cred că politica Altex este mai bună decât eMag in acest caz, înainte de livrare se verifică produsul și dacă sunt defecte majore sau nu corespunde se anulează comanda, ceva foarte normal, nu e ca la un produs nou. Diferența mare fata de porcăria de eMag care îți livrează acel produs oricum, STRICAT. Deci chiar nu înțeleg ce e mai preferabil pentru voi, sa primești acel produs cu orice preț chiar daca e defect sau să primești refund direct! Cumpărați produse noi daca vreți să primiți un produs din stoc. Eu personal prefer oricând Altex decât eMag, din mai multe motive, in mod special prețul și chiar și acest motiv, că verifică produsele resigilate.
Am o singura intrebare pentru tine – daca era defect, cum a ajuns in stoc la vanzare? Ca vad mai multi care spun ca au patit exact la fel!
Doar ca emag scrie si descrierea produselor resigilate, asa ca mai incearca 🙂
Am comandat un TV care scria ca e în stoc livrarea în 2 zile. Banii plătiți comanda confirmata . După 5 zile am trimis email iar după 15 zile sun sa vad ce se întâmplă. Au trecut 20 de zile toți operatorii ma asigura ca rezolva dar ca acum produsul nu mai este în stoc ca are alt preț de fapt.
Plângere anpc iar ei îmi returnează banii.
Fără scuze fără nimic fără contact
Asa jeg și mizerie