nVidia nu se dezmite de experienta in materie de GPU-uri nici la realizarea platformei Tegra 2. Deja am vazut ca aceasta este de 1.35 ori mai rapida ca Snapdragon si de 2 ori decat Hummingbird in benchmark-ul Quadrant. Acum aflam ca poate procesa un maxim de 71 milioane de triunghiuri pe secunda.
Asta in timp ce Hummingbird ar reusi doar 28 milioane de triunghiuri pe secunda. Insa acestea sunt datele furnizate de nVidia, si confera solutiei proprii un avantaj considerabil. Dar daca e sa-i credem pe cei de la Samsung, Hummingbird este capabil sa proceseze 90 milioane de triunghiuri pe secunda, mai mult ca Tegra 2.
Este normal ca producatorii sa-si avantajeze propriile solutii, dar pana la un nivel la care sa sa nu mai avem cum sa-i credem, si sa fie absolut necesare testele unor organisme independente…?
Nu mai inteleg nimic pana la urma Hummingbirdul meu din galaxy s pe partea grafica poate 90 milioane de triunghiuri pe secunda sau nu? Sau totul e doar o abureala pentru reclama?
Revin cu lamuriri (cel putin pentru mine), din articolul asta se pare ca a reusit sa scoata un maxim de 74 milioane de triunghiuri deci nu e exclus sa poata duce cu un driver mai bun si 90. http://www.glbenchmark.com/phonedetails.jsp?benchmark=glpro11&D=Samsung%20i9000%20Galaxy%20S&testgroup=lowlevel