De doua zile deja avem in teste un Skoda Superb SportLine 2.0 TDI 4×4 DSG de 190 CP. Motorul diesel si cutia automata nu imi sunt prea familiare mie, dar masina se descurca impresionant.
Superb e gama de lux a producatorului ceh, iar modelul testat de noi se preteaza si pentru cei care doresc o masina de business impunatoare si mare, dar si pentru cei care mai fac mici iesiri in aer liber – de aceea vine echipata cu tractiune integrala.
Ce va pot spune pana acum? Pai, masina se conduce extrem de usor pentru gabaritul si dimensiunile ei, ofera tot confortul dorit si – pam pam – are si noul Virtual Cockpit. Spoiler alert – daca aveti copii si nu vreti musai sa dati banii pe acest optional, nu le aratati cum functioneaza. Ai mei sunt deja innebuniti ca pot naviga prin meniu, folosind doar gesturile.
Acum a sosit momentul sa va intreb daca aveti ceva curiozitati legate de vehicul? Este ceva anume ce ati vrea sa aflati?
Multumim celor de la Porsche Inter Auto Timisoara pentru suport!
As fi avut niste curiozitati acum 10 luni, dar in conditiile in care nu avem zapada inca, nu prea am ce sa intreb. As fi vrut sa vad cum se descurca prin nametii orasului. Oricum are garda la sol micuta…
Norocosilor. De abia astept sa citesc testul.
Mă interesează dacă suspensia este zgomotoasa la trecerea prin gropi sau peste denivelări. Am înțeles că mai ales puntea spate, este mai zgomotoasa decât ne-am aștepta la o mașină din clasa din care face parte. Multumesc
Pot sa iti zic de acuma că nu. Dar eu conduc Logan. O sa fiu mai atent.
Era interesant un review la varianta pe benzina TSI 2.0 272hp 4×4 DSG. Diesel stim ce poate face. Nu stiu de ce mai promovati canceroasele aste fumegande.
Masina asta noua e fumeganda? De alea vechi de 10-15 ani care lasa norul de fum negru in spate, de care e plina Romania, ce mai zici? Mai bine activezi in alt domeniu “dom’ doctor”!
Conduc zilnic in Bucuresti si tin sa te anunt ca si astea noi put foarte nasol, nu scot fum negru ca la vapor dar vor scoate dupa ce peste 3-5 ani de mers in oras romanasii se vor duce si vor anula DPF-ul si sa vezi atunci.
Daca iau toate diesel-urile din traficul Bucurestean mai mult de jumatate au DPF-ul infundat/anulat si iau ITP-ul pe pile. Daca toata lumea ar schimba DPF-ul cu altul nou (~3000 euro/buc) atunci as fi de acord cu diesel.
Eu am skoda euro 6 dar benzina si sunt multumit de ea.
Ce nu înțeleg mulți ca tine e că arenait nu se duce la Skoda (de exemplu) și zice: „Auziți bă, noi vrem la teste modelul ăla”.
Cei de la „arenă” le zic celor de la Skoda că le-ar plăcea să testeze un automobil de la ei și Skoda, când consideră ei de cuviință, oferă la teste un model ALES DE EI, nu de Cristian sau Alex.
Nu poți să te duci să le zici cum vrei și ce vrei tu că te trimit la plimbare altfel.
După care tot tu: să nu mai promoveze canceroasele astea fumegânde când de fapt cei ce le dețin sunt de vină pentru că-s fumegânde și canceroase.
Păi dacă e vina oamenilor pentru că diesel-urile sunt nașpa, de ce ei nu le-ar promova, doar mașina inițial e ok?
Aici fiecare are un pic de dreptate. Cam toti anuleaza dpf-urile. Dar prefer o masina noua diesel oricand inaintea unei vechituri. Plus ca testele se fac cu ce se ofera si se promoveaza. Mie unul mi s-ar parea stupid rau sa vina Cristian sa zica “bai ia dati-i drumu voi de-aici cu diesel-urile voastre; noi testam doar hibride si electrice (sau cel mult pe benzina)!