Una dintre cele mai mari mizerii din industria auto sunt butoanele capacitive. Atat cele de pe volan cat si cele de pe consola centrala. Alaturi de ele putem mentiona butoanele de climatizare digitale. Se pare ca VW le va elimina, dupa ce multi utilizatori s-au plans.
Asta se intampla cand combini tehnologia si masinile. Ies niste mizerii ordinare. Masina trebuie sa fie cat mai simpla de utilizat, mai ales atunci cand o conduci la viteze mari. VW (si nu doar ei) au introdus de curand butoane capacitive pe volan. Nu stim cum de au crezut ca asta va fi o idee buna. Nu este! Le atingi din greseala si nu ai feedback, astea sunt cele mai mari probleme.
Thomas Schäfer posted on LinkedIn saying, among other things, “We are sharpening our portfolio and our design, plus creating a new simplicity in operating our vehicles. For example, we are bringing back the push-button steering wheel! That’s what customers want from VW.
Totul a inceput cu Golf 8, unul dintre cele mai proaste modele VW din prezent. Masina asta e mai slaba din orice punct de vedere fata de Golf 7, nici macar la design nu exceleaza. Dar ce bine ca VW si-a dat seama ca au gresit in unele locuri.
Sper sa reintroduca butoanele fizice si pe plansa de bord din zona climatizarii. Alti producatori au inteles ca nu este bine sa pui butoane capacitive si au renuntat usor la ele. Cum ar fi Honda.
Bravo VW! Se intampla un miracol!
Se economiseste foarte mult cand se elimina 10 butoane fizice (incalzite scaune, dezaburire fata, dezaburire spate, incalzire vilan, setare temperatura pe 2 zone, ac, recirculare, directie aer si mai stiu eu ce altceva) si se implementeaza totul intr-un ecran infotainment. And it ain’t nice, mai ales daca esti obisnuit cu cele fizice. Sau si mai grav, daca ecranul o ia razna si nu mai poti controla nicio functie?? It is software and it is buggy in general.
Desigur butoanele capacitive sunt si mai nasoale decat ecranul.
Vai Gabriel, cateodata faci niste observatii de zici ca esti semi retardat. Ai cateodata o gandire de copil de 10 ani.
„Totul a inceput cu Golf 8, unul dintre cele mai proaste modele VW din prezent. Masina asta e mai slaba din orice punct de vedere fata de Golf 7..”
Sunt curios ce argumente ai pentru afirmația asta, sau doar a are butoane tactile o face sa fie mai proasta decat predecesoarea?
Si nu, nu sunt fan VW.
O sa ma prefac ca n-am citit prima parte. Dar. Daca nu ma crezi pe mine cauta orice review de pe internet la Golf 8. Cauta comparatii cu Golf 7. De la plasticul de Logan de la interior, displayul ala frumos dar cu interfata de cacao si pana la puntea masinii (zici ca e punte de golf 3), masina e mai slaba din orice punct de vedere.
La interior e vorba de gusturi care nu se discuta. Dar sub capota tot mai proasta decat precedenta e? Hai, zi sa vad cu argumente cat sta in picioare afirmatia ta ca e mai buna din toate punctele de vedere.
Ai crescut dar tot copil ai ramas in gandire.
Ce treaba are gustul cand interiorul e la fel de “bun” precum cel de Logan? Aici e vorba de calitate vs suma pe care o dai. Ah, stai. La vw nu mai sare nimeni sa zica ce plastice de cacat are. Ai cautat review-urile? Ai apucat sa le urmaresti? Vorbim dupa.
Afirmatia ta: Golf 8 e mai prosta din toate punctele de vedere fata de predecesoarea.
Tu aj habar ce inseamna afirmatia „din toate punctele de vedere”?
Vad ca ocolesti subiectul motoare si alte elemente mecanice doar a sa nu te fa u de ras cu afirmatiile tale total puerile.
xtz, ai dreptate, golf 8 nu este cu nimic mai prejos decat golf 7. Afirmatia lui gabriel este eronata. Din pacate a crescut, este om mare acum, isna gandirea inca este e copil. Eu zic sa il iertam, mai da in gropi, ce sa facem, trebuie sa il acceptam asa cum este
Invata sa fii mai subiectiv si sa nu iti mai lasi atat amprenta personala pe un articol, faci treaba asta de cand ma uit pe site, mereu exagerezi ce tie personal nu iti place, mai pe scurt, nu te pricepi sa faci articole de nici un fel si nici nu ai invatat nimic
Gata, ma las.