Dupa ce Dice s-a angajat sa foloseasca si Mantle pentru noul si mult asteptatul lor FPS Battlefield 4, acest limbaj de programare castiga tot mai multi adepti. Intre noile studiouri interesate se numara Cloud Imperium Games, Eidos-Montréal si Oxide Games.
Cloud Imperium Games va face tratamentul Mantle simulatorului spatial Star Citizen. Eidos-Montréal il va folosi la un nou joc din seria Thief. Oxide Games insa nu s-a hotarat asupra unui titlu anume, insa cu siguranta acesta va folosi motorul grafic Nitrous, care oricum suporta si beneficia de pe urma instructiunilor pe 64 bits si a procesoarelor cu mai multe nuclee.
Ne-ar place sa stim si aproximativ ce spor de performanta ofera Mantle. Dar pentru asta cred ca trebuie sa asteptam primul joc compatibil, probabil Battlefield 4.
Un angajat AMD a raspuns partial acestei intrebari. A spus ca nu si-ar fi pierdut timpul cei de la AMD cu acest API daca dar fi adus in jur de doar 4-5% imbunatatiri. Deci in mod normal eu zic sa ne asteptam cel putin de la 10-15% in plus in functie de joc si probabil si de placa video.
[…] Cloud Imperium Games va face tratamentul Mantle simulatorului spatial Star Citizen […]
[…] Eidos-Montréal il va folosi la un nou joc din seria Thief […]
Aulo
Bravo AMD!