Se pare ca am avut dreptate cand am spus ca Renault are sanse mari sa castige batalia. Clasamentul este unul surprinzator, iar dupa voturile celor 14 jurnalisti auto, Megane E-Tech a iesit castigator.
Cele 7 modele finaliste sunt dupa cum urmeaza:
-
Renault Megane E-Tech Electric: 116 puncte
-
Kia EV6: 99
-
BMW iX: 66
-
Mercedes EQS: 60
-
Ford Mustang Mach-E: 49
-
Audi Q4 e-tron: 33
-
Tesla Model Y: 25
A fost o batalie stransa intre Kia si Renault, cel putin la prima vedere, deoarece Kia prin modelul EV6 a demonstrat ca se poate face o masina corecta. Din pacate pretul a fost prea mare, iar aici Reno a avut de castigat + buna implementare cu Android si sistemul multimedia.
Criteriile de votare au fost:
- Autonomia
- Modalitățile de încărcare (încărcare la AC/DC, putere, oferta wallbox la achiziție, sistem de navigație legat cu rețeaua de stații)
- Preț si dotări
- Design, Confort (scaune, nivel de zgomot, confort suspensie)
- Ținută de drum (dinamică, accelerații, comportament, frânare, concept)
- Ergonomie
- Sisteme de asistență
- Spațiu interior (dimensiuni spațiu interior, portbagaj)
- Calitate materiale și finisare
- Garanție generală și baterie.
Stai că apar acum „experții” auto care o să spună că motorul e forțat, că nu face față și că se va defecta mult mai repede decât unul mai vechi de capacitate cilindrică mai mare, că oricum are 3 pistoane și alte teorii de gâgă de acest fel.
Chiar dacă motorul respectiv e folosit de Dacia-Renault de peste 8 ani pe mașini și a demonstrat o fiabilitate ridicată și chiar dacă se dovedește că este cel puțin la fel de vioi în orice circumstanță comparativ cu vechile motoare de 1,4 sau 1,6 Mpi.
Dar mereu vor apărea spălații pe creier care de dragul teoriei propagandistice vor susține contrariul în ciuda realității.
Comentariul este pentru articolul „Cum accelereaza si cum franeaza de urgenta Dacia Jogger cu motor de 1 litru si 7 oameni in masina?” pentru că acolo nu am putut publica niciun comentariu!