Plecând de la articolul lui Gabi, care a povestit cum i-a mers cu prima revizie la Mazda familiei, m-am gândit că merită să sondăm terenul cu privire la locul unde ne ducem mașinile la service.
Și da, ca să fie clar, ultimul răspuns de mai jos vine ca urmare a momentului de stand-up al lui Teo:
https://www.tiktok.com/@antenaplay.ro/video/6893070458757909761
Ca de obicei, încep eu: cu Loganul de 18 ani, merg la un service autorizat, dar aflat aproape de casă, iar cu Kodiaq-ul merg la reprezentanța de unde l-am achiziționat. Cel puțin până iese din garanție, voi mai plăti în plus pentru serviciile lor. Deși, trebuie să recunosc, nu am de ce să mă plâng, la nivel de calitate și serviabilitate.
La voi cum stă treaba? Bineînțeles, puteți detalia în rubrica de comentarii.
- Într-un service în care am încredere, chiar dacă nu e agreat 45%, 86 votes86 votes 45%86 votes - 45% of all votes
- Cunosc eu un băiat/Rezolv problema acasă 21%, 40 votes40 votes 21%40 votes - 21% of all votes
- În service-ul dealerului de unde am achiziționat mașina 19%, 37 votes37 votes 19%37 votes - 19% of all votes
- Într-un service autorizat de marca mașinii 14%, 27 votes27 votes 14%27 votes - 14% of all votes
In cazul tau cu masina noua obligatoriu la reprezentanta …..cu masina fara garantie clar la cine ai incredere si esti multumit de serviciile oferite
Eu sunt adeptul masinilor noi dar care se desprinde din ce in ce mai mult de conceptul – se merita garantia pentru pretul premium platit (nu prea, vedeti mai jos):
Logan 1.6 8V benzina – 2015 initial la dealer – Dacia Emilian Sibiu – apoi dupa diverse probleme de competenta si iesirea masinii din garantie service local autorizat Sibiu.
Mazda CX5 -2014 initial la dealer – Radacini Brasov, apoi dupa diverse probleme de competenta si iesirea masinii din garantie, service local autorizat Sibiu (totul este documentat, poze, filmari live in cazul in care nu pot asista la etapele realizarii lucrarilor)
Hyundai Tucson 2020 1.6 benzina aspirat – initial la dealer Mecatronics Sibiu apoi dupa diverse probleme de competenta am decis sa vand masina deoarece dupa a 8-a programare cu aceeasi problema au mentionat ca scartaitul la scaunul sofer nu face obiectul garantiei.
Momentan am ramas cu Mazda CX5 si service autorizat.
Concluzii, cel putin in cazul meu:
– nu se mai merita masina noua pentru pretul platit si speranta ca, garantia te va salva de la investitii serioase (mai multe probleme si nervi decat beneficii)
– service-urile din dealership se dovedesc deseori a fi incompetente si extrem de scupme(atata la piese cat si maopera, 2-400% mai mult), atata timp cat gasesti (si nu e usor) un service autorizat cu oameni competenti
Late edit – Loganul era din 2005, am scapat un 1 din gresala
La nea Liviu, mecanicul care ma ajuta de 6 ani cu orice problema. Nu are service, nu e autorizat, lucreaza de acasa cand are timp. Dar el este mecanic de meserie si lucreaza la stat.
Traiasca 1000 de ani, nea Liviu , ca tare mult il mai chinuim cu masinile.
Mazda Arad, unde pe langa competente amabilitatea si seriozitatea sunt la loc de cinste.(vezi si review urile online)
La reprezentanta orice programare pentru orice e peste o luna, marca premium nu zic care ca nu merita mentionata , alta masina,alta marca dar electrica produsa in germania de firma americana ,programare la reprezentanta peste 2 luni cu masina in garantie,belea mare cu servisarea in perioada asta.
Rezolv singur acasa, nu am putut vota pentru ca aceasta grupa nu este adaugata
Ia uite ce varianta de raspuns au ales peste 30 de colegi: Cunosc eu un băiat/Rezolv problema acasă
La farmacie…bai frate ai niste subiecte de discuție infantile după ce că, copii tot ce găsești la altii ,când vrei sa pari si tu original iti debitează mintea numai tâmpenii.
Iei și pâinea tot de pa farmacie?