Mi-am facut si eu cont Genius pe eMAG dintr-un motiv destul de simplu: sa nu mai platesc transport. Fac multe comenzi pe eMAG si atunci am realizat ca mai bine platesc o taxa anuala dar sa am transport gratuit tot timpul. Anul acesta, conform eMAG, am platit pe transport in jur de 600 lei. Deci ies clar in avantaj cu Genius. Dar…
Pana sa aleg acest serviciu m-am uitat la colegii mei din domeniu si am vazut ca majoritatea sunt nemultumiti. Multi nu isi primesc comenzile a doua asa cum eMAG promite. Si fix asta am patit si eu astazi.
Ieri seara am facut comanda (pana in ora 22:00) pentru doua produse vandute de eMAG, ambele semnalizate Genius. Comanda nu a ajuns astazi desi produsele au fost livrate catre curier la ora 3 noaptea. De la 3 noaptea nu s-a mai intamplat nimic conform AWB-ului. Comanda a fost platita online, daca conteaza. Cumva este vina curierului daca eMAG deja a trimis produsele, corect? Corect, pentru ca si curierul (SameDay) mi-a confirmat acest lucru, dar cum SD tine tot de eMAG….intelegeti voi.
Nu aveam nevoie de produse astazi (de data asta) dar daca spui ca livrezi a doua zi produsele, pai vreau sa le vad livrate. Ca de aia platesc 100 lei pe an, nu?
Din fericire nu se intampla tot timpul, de cele mai multe ori produsele sunt livrate la timp, dar sunt si cazuri, destul de dese in ultima vreme, cand produsele nu ajung la timp. Asa ca inainte sa va faceti cont Genius va recomand sa va mai ganditi o data.
Și mie trebuia să-mi vină un produs a doua zi la easyBox și a întarziat vreo 4 zile, dar cei de la eMAG mi-au dat un voucher de 50 lei pentru neplacerea creată.
easyBox mi se pare cea mai tare metodă de livrare că nu depinzi de curieri nesimțiti. Problema cea mare e că easyBox-ul dorit poate să fie ocupat când ajunge curierul cu produsul la el, și vei mai sta o vreme până se elibereaza.
Eu, din respect pentru alții, încerc să-mi iau cât mai repede posibil produsele din easyBox.
Genius nu are livrare a doua zi la easy box ci doar prin curier. De asta m-am lovit si eu dupa BF. Dar sa zic ca acolo a fost si vina mea. Am observat ca livrarea se va face la easybox dupa o saptamana si am sunat sa ma treaca pe curier. Si produsele au ajuns in 2 zile.
aiurea sistemul ..
parca la pachetomayele de la postapanduri au un soft in timp real cu casutele postale goale si alegi una din cele goale ..
fara legatura: iframe div sau ce o fi unde scriu comentariul este tema dark desi restul siteului este light theme ..
(i hate so much this dark theme trend :-()
The world is darker by the minute…so => dark theme 🙂
Problema cu întârzierea a început odată cu black friday, in rest eu am primit toate comenzile la timp, doar 3 din 10 au fost primite cu o zi dupa aceea promisă
„In rest eu am primit toate comenzile la timp, doar 3 din 10…..” . Le-ai primit pe toate la timp, sau nu. Iti dai seama ca vorbesti de intarzierea a 30% dintre acestea??? Ti se pare la timp?
Să nu vă supărați, dar asta sună ca si rasismul lui Coltescu…
sa ma fuk in BLM – #negruenegru 🙂
Prosteala pe fata
Doar mie mi se pare exagerat sa ai pretentii de livrare a doua zi cand tu faci comanda in toiul noaptii?
De ce sa fie exagerat daca eMAG promite livrare a doua zi pentru comenzile efectuate pana in ora 22:00? Ei si-au tinut promisiunea, la 3 noaptea produsele au ajuns deja la curier.
La mine, dupa cateva zile a venit curierul sameday si am avut comanda cu plata numerar iar curierul pe motiv ca nu are sa-mi dea rest a promis ca vine putin mai tarziu si imi aduce restul , 50 de lei . A doua zi l-am sunat si mi-a promis ca vine insa nu a mai venit de vreo 2 luni
Am cateva zeci de comenzi facute cu emag genius si marea majoritate au ajuns cum au zis ei, a doua zi.
Nu toate, poate 5%. Dar oricum mi-am scos banii din primele 6-7 comenzi la care nu am mai platit transport, dupa aia totul e bonus.
Daca ma iau dupa ce scrie in contul emag, am economisit vreo 2000 lei pana acum (pe langa transport gratuit, mai ai/aveai si oferte suplimentare daca esti genius). Per total sunt multumit; chiar daca sunt cateva comenzi care au ajuns mai greu, oricum sunt mult mai rapizi decat orice concurenta (am comandat de la evomag, altex si multe alte magazinase online. plus amazon.de).
A observat cineva ca nu exista buton de renuntare la serviciul Genius? Asta mi se pare interesant.. a trebuit sa sun la suport si au zis ca ma contacteaza ei cand il vor anula.. acum au si cardul meu si posibilitatea de a-l debita pentru inca un an pentru ca nu exista niciunde posibilitatea de a sterge detaliile cardului sau de a renunta la serviciu. Singura solutie e sa imi golesc cardul ca sa nu mai aiba ce lua. Vi se pare normal?
Eu am renuntat la acet serviciu deoarece nu am gasit nimic din ce aveam nevoie cu transport gratuit, doar la easy-box.
La fel am patit si eu astazi. Am vrut sa anulez Genius dar nu aveam buton de renuntare/anulare. Am sunat la suport, mi-au zis ca ar trebui sa fie butonul in josul paginii, le-am spus ca nu apare s atunci mi-au zis ca singura varianta e sa las sa imi retraga banii si sa sun la ei a doua zi si sa cer returnarea banilor, cu toate ca in regulament scrie ca nu se returneaza. Am sters cardul din cont si aia e.
Sub optiune de reinnoire, ai acest text:
Dacă nu mai dorești prelungirea abonamentului, poți să renunți oricând de aici(aici este buton activ.