Nu vă mai plictisesc cu detalii, pentru că le găsiți aici, aici și aici. Vă rețin doar cu ultimele noutăți. 🙂
Și anume, zilele astea m-a sunat cineva de la Fan Courier, ca să verifice cu mine statusul plângerii de la ANCOM. I-am explicat doamnei de la telefon că situația este remediată, dar am retrimis plângerea către ANCOM pentru că ei își declinaseră inițial orice răspundere. În timpul în care am stat cu ea la telefon, ca să lămurim situația, am primit și un răspuns oficial de la Autoritatea mai sus menționată, care spunea că petiția a fost transmisă către firma de curierat. Am închis cu ea și i-am trimis un răspuns, oficial și acesta, cum că problemele sunt rezolvate (bine, curierul tot supărat e pe mine, dar măcar nu mai sunt blocat în agenda lui).
Concluzia? Una singură – statul român și instituțiile lui sunt complet disfuncționale. Atât timp cât le lăsăm așa, suntem doar niște complici, care vom ajunge victime, la un moment dat. Cu o plângere, când e cazul, suntem cu toți datori! 😛
Și ești mindru de tine.O grămadă de oameni hodiniti ca tine sunt stai jos. Atâta va plângeți de firmele de curierat. Nu mai comandați mergeți și vi le cumpărați.
Asa este. Si apoi, cand te calca in picioare cate unul, vii si te intrebi ce era de facut….
Buna ziua.Daca ai preocupari constructive si multiple vei vedea ca timpul tau este pretios.Este important sa-ti cheltui resursa cerebrala si timpul cu lucruri esentiale.Si la Fan exista probleme cu angajatii insa de departe sunt cei mai tari din Romania.Insa daca ai talent poti sa transformi prin puterea cuvintelor, un curier antipatic sau grabit intr-un om ok care te va sevi ok.Totul depinde de cat de mult si de bine poti gandi si grai.
Bineinteles. Doar ca trebuie sa ai si cu cine sa iti folosesrti gandirea si graiul. Comunicarea presupune trecerea tuturor celor implicati prin rolurile de transmitator si emitator. Daca nu ai cu cine vorbi, degeaba ai ce folosi!